Jane's POV,
-"Katelyn svugde sam te tražila. Kako su provela raspust?"- rekla sam i zagrlila je.
-"Odlično, Viktorovi roditelji su predobri, a Bugaraska je prelepa."- rekla je sva srećna.
-"Drago mi je zbog tebe, ali sad moram da te razočaram."- rekla sam i uozbiljila se.
-"Šta se dešava? Nemoj da me plašiš."- rekla je i uozbiljila se.
-"Bojim se da vesti nisu dobre. Astoria je postala smrtožder i ona i njen otac će napasti Hogwarts, ali to nije sve. Kada smo došli do profesorske McGonagal, ona je rekla da su Draco i Astoria već ceo plan njima ispričali."- rekla sam brzo ali razumljivo.
-"Vi ste tek sad to meni rekli?! Pa treba vam još jedan mozak pored Hermioninog."- počela je da paniči.
-"Hvala Katelyn."- rekla sam sarkastično.
-"Bez uvrede, ali znaš na šta sam mislila."- rekla je osmehnuvši se kao da joj je žao. Iako je revenclaw ima i ona svoje bubice.
-"Bitno je da nikome ne kažeš, ne smemo da širimo paniku kroz školu, ovde čak i zidovi imaju uši, bukvalno."- rekla sam tiše jer sam shvatila da je škola puna slika koje se pomeraju i mogu da misle i govore.
-"Jel ste rekli nastavnicima?"- pitala me je.
-"Oni već znaju."- rekla sam pomalo zabrinuto.
-"Kako su saznali?"- bila je zbunjena.
-"Astoria i Draco su im rekli."- rekla sam a lice joj se zaledilo.
-"Nešto smeraju. Ko zna zašto su im to rekli."- počela je da razmišlja.
-"To nije najgore od svega. Astoria je postala smetožder."- pričala sam sve tiše i tiše, a ona se doslovno zaledila.
-"To nije dobro, uopšte nije dobro."- počela je da paniči.
-"Našli smo čaroliju u kojoj možemo da joj oduzmemo znak, to moraju Potterovi da urade zato što je sve na zmijskom. Problem je samo Astoriu nagovoriti na to."- rekla sam a ona je pažljivo slušala moje reči.
-"A da Fred priča sa njom? Znaš, pošto su oni bili zajedno jedno vreme. Ostali su prijatelji."- dosjetila se.
-"To mi nije palo na pamet. Moglo bi da uspe, ti si genije. Tek si došla, a već imaš odlične ideje. Hajmo da nađemo blizance."- rekla sam pa smo brzo krenuli da ih tražimo.
Fred's POV,
-"Znamo odprilike Snapovu putanju u dvorcu, kad abide zatrebalo znaćemo gde se nalazi."- rekao sam Georgu dok smo gledali u Murder Map.
-"Ako sve bude po planu, možda i uspemo."- rekao je pomalo uplašeno.
-"Sigurno ćemo uspeti."- ohrabrivao sam ga.
-"Jel su javili nastavnicima za napad?"- pitao me je.
-"Trebalo bi da jesu još sinoć. Nisam nikog od njih video od jutros, a ti?"- pitao sam svo vreme prateći Snapa na mapi.
-"Jesam."- rekao je.
-"Stvarno? Kad? Svo vreme smo bili zajedno."- brzo sam podigao pogled.
-"Upravo sada."- pokazao mi je glavom u pravcu početka hodnika. Prema nama su dotrčavale Katelyn i Jane.
-"Kako si provela raspust Katelyn?"- pitao je George i zagrlili smo je.
-"Odlično, ali to sad nije bitno. Ko je Fred od vas dvojice?"- gledala nas je zbunjeno. Skoro niko nije uspeo da nas raspozna. Jedini koju su mogli bili su Ron, Ginny i Astoria.
-"ON!"- povikali smo u isto vreme uperivši prstom jedan u drugog.
-"Nije vreme za šalu, ozbiljne smo nemamo vremena."- rekla je Jane, a mi smo se uozbiljili.
-"Ja sam Fred."- rekao sam.
-"Možemo li da te zamolimo za jednu uslugu?"- pitala me je Katelyn.
-"Naravno, šta god da vam treba dame."- osmjehnuo sam se.
-"Moraš da razgovaraš sa Astoriom i da je ubediš da skine znak smrtoždera."- rekla je Jane, a George i ja smo se malo zabrinuto pogledali.
-"Imaš neki problem sa tim? Hajde Fred bili ste zajedno, možda će tebe da posluša."- molila je Katelyn.
-"Znam, ali... nije to problem."- rekao sam.
-"Nego šta?"- rekla je Jane zbunjeno.
-"Astria i Draco su non stop zajedno. Draco je prati u stopu, kao njen potrčko. Biće teško odvojiti ih. Nikada ga neće poslušati ako je sa njim."- rekao je George i pokazao ima mapu na mesto gde su bili Astoria i Draco.
-"Pa moramo nekako da ih razdvojimo."- rekla je Jane.
-"Ja imam ideju."- setila se Katelyn.
-"E ovo je mozak koji radi."- rekao je George.
-"Fred da li postoji čas na koji Draco ne ide a ti ideš sa Astoriom?"- pitala je Katelyn a ja sam pokušao da se setim.
-"Da, aritmancija."- rekao sam.-"Stvarno? Izabrali ste aritmanciju umesto Proricanja. Aritmancija je najteži predmet, a proricanje je ipak... pa znaš ko nam je nastavnica."- rekla je Jane.
-"Mene je mama upisala tamo da ne bih pravio više probleme i da se više posvetim učenju, a Astoria ne veruje u proricanje i ne podnosi tu nastavnicu."- rekao sam.
-"Odlično. Ti ćeš sesti pored nje i pričaćeš sa njom i pitaćeš je da idete da porazgovarate nešto nasamo posle škole idite na butterbeer i već smisli nešto sam posle."- rekla mi je Katelyn.
-"Može, to bi moglo da upali."- rekao sam i pogledao u Georga.
-"Kada imate taj čas?"- pitala je Jane.
-"Sutra."- rekao sam.
-"Odlično, jel si zapamtio šta treba da radiš?"- gledala me je Katelyn jer je znala da ću nešto zaboraviti.
-"Sve sam zapamtio, neću zabrljati, obećavam."- rekao sam pomalo uvrećeno.
-"Je li neko video Toma od jutros?"- pitala je Jane.
-"Na mapi svo vreme pokazuje kao da stoji u jednom mestu. Celo jutro se nije pomakao."- rekao je George, a ja sam pokazao prstom na mapu gde je bio Tom. Mirno je stajao u dnevnoj sobi slytherina.
-"Kako misliš nije se pomakao?"- rekla je Jane pomalo prestrašeno.
-"Nije se ni mrdnuo, bukvalno ni milimetaj."- rekao sam.
-"Nešto mu se sigurno desilo. Moramo da proverimo to."- rekla je Jane i krenula da trči prema tamnicama.
-"ČEKAJ!"- viknula je Katelyn.
-"Molim?"- rekla je i okrenula se.
-"Ne znaš lozinku njihove sobe."- rekla je, a ja ona se vratila nazad jer je bila u pravu.
-"Šta ćemo sad? Nešto se dogodilo Tomu."- počela je polako da paniči.
-"Sakrijte se negde i kada neko naiđe samo poslušajte koju je šifru rekao i uđite."- rekao je George kao da je to najprostija stvar na svetu.
-"Ako nas neko vidi? Nismo slytherinci, a i ako nas uhvate bićemo u ogromnoj nevolji."- razmišljala je Katelyn razumno.
-"Moramo da požurimo ko zna šta mu se desilo."-paničila je.
-"Možda da nagovorimo nekoga da nam kaže šta je sa Tomom i da mu pomogne?"- rekao sam.
-"Fred, to su slytherinci niko od njih nije tako dobar."- reka je Jane.
-"Nisu svi slytherinci loši znamo jednog dobrog."- rekao je George. Oboje smo znali na koga mislimo.
-"Ko je to?"- rekla je Jane.
-"Blaise Zabini!"- rekli smo u isto vreme.
-"Da u pravu ste, on jeste jedini dobar slytherinac, ali imamo mali probelem. On je večito sa njegovom bandom koju čine Pansy, Crabe, Goyle, Draco i naravno Astoria."- rekla je Katelyn.
-"On je sad uglavnom samo sa Pansy, a ima jedan dan u nedelji kada je on sasvim sam. To je baš danas."- rekao sam.
-"Pređi na stvar nemamo puno vremena."- požurivala je Jane.
-"Danas posle ručka, on sam ide u biblioteku i završava domaći. To je momenat kada su Pansy i Astoria same zajedno i tračare."- rekao je George.
-"George će doći do Blaisa i reći da spasi Toma. On mu je drug valjda će ga spasiti."- rekao sam.
-"Oni su se posvađali, sećaš se. Onda kada sam pobegla sa njim i rekla ceo plan."- rekla je Jane.
-"Ne, posvađao se sa Dracom i Astoriom, video sam kako i dalje priča sa Blaisom."- rekao je George.
-"Kako vas dvojica sve znate o svima, gde se ko nalazi i šta radi svaki dan?"- rekla je Katelyn.
-"Isto tako kako i ti znaš sve te štreberske stvari za školu."- nasmejao sam se.
-"Ručak je za 10 minuta, moramo da požurimo."- rekla sam pa smo otišli na ručak.
_______________________________________________________________
Evo ga novi deo nadam se da vam se sviđa. Akcija počinje već od sledećeg dela. Zagrejte stolice i spremite se.<3
YOU ARE READING
Greškom
FantasyPriča se radi o četiri devojke iz poznatih porodica, Astoria Riddle, Jane Malfoy, Clara Potter i Katelyn Roberts. Njih četiri se susreću sa prijateljskim, a i sa ljubavnim problemima. Šta će se desiti kada se one zaljube u jedne od moćnijih čarobnja...