Tom's POV,
-Čim smo se vratili odmah sam otišao kod Jane.
-"Više nisam smrtožder!"- uleteo sam u njenu sobu pokazavši joj ruku na kojoj je ranije stajao znak.
-"To je sjajno. Ponosna sam na tebe."- skočila mi je u zagrljaj.
-"Hvala. Znak smrtoždera i utiče na ponašanje onoga koga nosi. Postaje sve zlobniji i zlobniji. Sva sreća pa sam ga se otarasio na vreme."- rekao sam.
-"Zato si se ponašao kao kreten. Pričaj, kako je izgledao taj ritual, ko ga je vodio. Sve mi ispričaj."- sela je na krevet sa osmehom i čekala da počnem.
-"Pa ona je rekla nešto na nemuštom, stvorio se crni oblak iznad nas i znak je sam od sebe nestao."- rekao sam setivši se u glavi tog prizora.
-"Ona?! Ko ona?! Astoria?!"- rekla je sklonivši smešak sa lica, zapravo, sad je bila užasno nervozna i zabrinuta.
-"Da, zašto?"- bio sam zbunjen.
-"Čitala sam o tome. Ako ritual radi onaj koji nije smrtožder, znak će se prebaciti na njega, osim ako se ne iskoriste posebne čini."- prisećala se rečenice iz knjige, a ja sam odmah seo i uhvatio se za glavu.
-"To znači da..."- krenuo sam da kažem, a Jane je već nastavila moju rečenicu.
-"Pošto je ona već dovoljno zla..."- rekla je, a zatim sam ja nastavio.
-"Njeno zlo će se još više širiti i doćiće momenat kada..."- rekao sam pa je Jane nastavila sa mnom.
-"Će uništavati sve pred sobom."- rekli smo u isto vreme.
-"Ovo je loše. Ovo je jako loše."- rekao sam šetajući po sbi i dalje držeći se za glavu.
-"Prvu će me ubiti. Znaš koliko me mrzi."- počela je da paniči.
-"Ne brini, neću joj to dozvoliti."- nisam ni sam znao kako ću to izvesti.
-"Moramo da smislimo način kako da joj oduzmemo taj znak smrtoždera."- rekla je Jane malo smirenije.
-"Niko od nas dvoje ne zna zmijski jezik."- rekao sam a ona je ozarenog lica podigla glavu, kao da joj se upalila sijacila iznad glave da ima ideju.
-"Ne znamo mi, ali znaju Pottrovi."- nasmejala se i brzo otišla do police sa knjigama.
-"Sumnjam da će oni na to pristati, a iako pristanu kako ćemo da ubedimo Astoriu u to? Nije ni glupa ni naivna, naprotiv, izuzetno je pametna i stvarno lukava. Zašto ti ovo pričam, znaš to. Pa zato je u slytherinu."- počeo sam da paničim. Moja sestra bi već sutra mogla da uništi ceo svet.
-"Prepusti razmišlanje meni."- rekla je ni ne pogledavši me.
Jane's POV,
-Tražila sam knjigu o smrtožderima. Imamo mnogo knjiga iz zabranjenog dela. Jako ju je teško pronaći, šeta po polici kako joj se ćefne. Ume i da nestaje, ali samo kad je zatvorena. Kad je otvorena ne mrda, zato sam je i pročitala u jednom dahu.
-Tražila sam je jako dugo,ali sam je na kraju i pronašla. Otvorila sam poglavlje o tome kako oduzeti nekom znak smrtoždera, a da sam ne postaneš on.
-"Sve je na zmijskom."- razočarala sam se.
-"Onda moramo da odemo kod njih."- rekao je Tom.
-"U pravu si, idemo."- krenula sam da pakujem samo napotrebnije stvari.
-"Čekaj, sad? Možemo sutra ili prekosutra."- rekao sam zbunjeno.
-"Nemamo vremena. Imamo samo mali problem. Kako da znamo gde su oni?"- rekla je.
YOU ARE READING
Greškom
FantasyPriča se radi o četiri devojke iz poznatih porodica, Astoria Riddle, Jane Malfoy, Clara Potter i Katelyn Roberts. Njih četiri se susreću sa prijateljskim, a i sa ljubavnim problemima. Šta će se desiti kada se one zaljube u jedne od moćnijih čarobnja...