Astoria POV,
- Sišli smo dole. Još uvek sam bila ljuta na Draca.
-"Ćao ja sam Blaise. Ovo su Crabbe i Goyle"- predstavio se a zatim pokazao na dva punija momka koji su stajali iza Draca. Zatim je Blase pogledao u Draca i dao mu znak glavom da priđe da se upozna. Izgleda da im Draco nije pričao za mene.
-" Ja sam Malfoy, Draco Malfoy."- rekao je ravnodušno pruživši mi ruku. Dao mi je znak da pratim to što on radi. Pozdravila sam se kao da se sad upoznajemo. Zašto to radi? Proveriću ja to.
- Celo veče smo se družili i smejali sem Draca koji je celo veče bio ravnodušan.
- Došlo je vreme za krevet. Crabbe, Goyle i Blaise su već otišli u sobe. Krenula je i Pansy.
-"Astoria ideš."- rekla mi je dok se penjala uz stepenice.
-"Idi ti sad ću ja."- rekla sam joj. Htela sam da vidim šta se dešava sa Dracom. Shvatio je šta se dešava pa je krenuo u sobu. Povukla sam ga za ruku i vratila nazad.
-"Nećeš mi sad pobeći. Šta se dešava Draco? Zašto se ponašaš kao da me prvi put vidiš?"- rekla sam pomalo ljuto.
-"Ne bi ti to razumela."- rekao je skrenuvši pogled u stranu.
-"Šta ne bi razumela? Misliš da će te zezati što si sa ženskom osobom proveo leto? Da neće možda pričati da smo zajedno? Da li te je strah, Malfoy?"- besno sam rekla, a to Malfoy sam jedva izgovorila. Nikada ga nisam nazvala tako. Nakon toga brzo je podigao pogled u čudu.
-"Mnogo si se osilila,mala."- rekao je pribivši me uza zid. Njegova ruka se nalazila na mom obrazu, a njegove usne na samo nekoliko milimetara od mojih. Osetila sam miris mente, zelenih jabuka i skupog parfema. Toliko me je privlačio. Tada se odmakao zato što je shvatio da je preblizu. Okrenuo se i otišao bez reči.
- Vratila sam se u sobu bez reči obukla se i legla. Pansy me je nekoliko puta pitala da li je sve uredu, ja sam je ignorisala i u mislima zaspala.
Draco POV,
-Celo veče sam bio ravnodušan. Nisam imao snage ni da se nasmejem. Toliko mi je bilo žao što sam to uradio Astorii. Kada je došlo vreme za krevet, ostali smo sami. Tada sam shvatio da želi da priča o onome što se izdešavalo, pa sam neprimetno krenuo u sobu. Povukla me je za ruku i vratila nazad. Pitala me je šta se dešava, ja sam joj samo rekao da ne bi razumela. Tada je zaurlala na mene:
-"Šta ne bi razumela? Misliš da će te zezati što si sa ženskom osobom proveo leto? Da neće možda pričati da smo zajedno? Da li te je strah, Malfoy?"- nikada je nisam video tako ljutu. Kada mi je rekla Malfoy doslovno me je slomila. Nikad me nije nazvala tako. Brzo sam podigao pogled i gledao je ravno u njene predivno zelene oči.-"Mnogo si se osilila, mala."- rekao sam i pribio je uza zid. Bili smo na par milimetara. Osetio sam miris vanile koji je bio neodoljiv. Stavio sam joj ruku na obraz, a zatim drugu na struk i slao trnce njenom telu. Osetio sam njen topli dah i njeno ubrzano lupanje srca. Toliko sam želeo da je poljubim. Shvatio sam da smo preblizu. Odalji sam se i otišao bez reči.
- U sobi sam samo ignorisao Blaisa. On me je ispitivao kao da se nešto strašno dogodilo. Legao sam u krevet i zaspao razmišljajući o Astorii.
Jane POV,
- Celo veče smo se smejali. Bilo mi je baš lepo. Sati su prolazili jako brzo. Odjednom je vreme krenulo jako sporo kada smo prešli na malo ekstremnije izazove.
-"Clara istina ili izazov."- pitala je Ginny. Ona je imala ubedljivo najprljavije izazove. Niko nije smeo da izabere izazov kad ona pita.
-"Izazov"- rekla je Clara, a sobom je zavladala tišina.
-"Izazivam te da Cedricu otkopčaš šlic zubima"- Ginny se podlo nasmejala, a ostali su bili u šoku.
- Clara i Cedric u su pocrveneli, ali smo takodje znali da Clara nikada neće odbiti izazov.
- Otkopala je Cedricu šlic, a ostali su proizvodili razne zvukove zviždali, Fred i George su se međusobno došaptavali itd.
-Cedric i Clara su bili crveni kao paprike, ali mi smo svi znali da se oni sviđaju jedan drugom. Sledeća je bila Katelyn.
-"Katelyn, istina ili izazov."- pitala je Clara.
-"istina"- odgovori Katelyn. Sobu je popunio zvuk razočaranja. Ona je uvek birala istinu.
-"Hmmm... ko ti se sviđa?"- pitala je Clara na šta su se svi okrenuli prema Katelyn, a ona se zacrvenela.
-" Paaaa..."- rekla je sa nelagodnošću.
-"Ajde, ajde ajde..."- svi su ponavljali.
-Dobro, dobro. Viktor Krum."- odgovorila je i pogledala u pod.
-"Opaaaaa imaćemo venčanje ovde."- povikali su Fred i George.
-"Ej tišina vas dvojica."- povikala je Hermione.
-"Jane istina ili izazov?"- pitala je Katelyn.
-"Izazov"- znala sam da ne daje toliko dobre izazove ali sam se iznenadila njenim izazovom.
-"Izazivam te da staviš ruke ispod Tomove majice i maziš ga po stomaku."- rekla je a ja kao i ostali smo ostali u šoku.
-"Opa nisam znala da imaš tako prljave izazove Katelyn."- rekao je Ron.
-Stavila sam ruke ispod Tomove majice. Užasno sam se zacrvenela, ali on nije. Izgledalo mu je kao da se ovo sviđa. Mogla sam osetiti njegove pločice. Gledali smo se tako jako dugo. Harry se zakašljao, a mi smo se brzo odmakli jedan od drugog.
- posle nekog vremena ostišli smo u sobe, a ja sam bila toliko srećna zbog Katelynog izazova.
Clara POV,
-Kada sam čula Ginnyn izazov toliko sam se zacrvenela da nisam znala šta ću. Prišla sam Cedricu i uradila izazov. Propala sam u zemlju od sramote. I Cedric se zacrveneo. Svi su nas sa velikom pažnjom gledali. Sviđao mi se Cedric ali ovo je bilo previše.
- Otišli smo u sobu, a ja sam celo vreme razmišljala o tom trenutku.
Katelyn POV,
- Priznala sam da mi se sviđa Viktor. Znala sam da se mi možda nikada nećemo upoznati i da sigurno neće biti sa mnom. Bila sam baš tužna zbog toga. Htela sam da se pokažem da mogu i ja da zadam dobar izazov pa sam Jane rekla da mazi Toma po stomaku. Znala sam da se svidjaju jedan drugom. Gledali su se tako zaljubljeno. Bila sam srećna zbog njih.
-Došlo je vreme za krevet. Otišla sam sa osmehom na licu zato što sam znala da sam barem malo zbližila Toma i Jane.
*Sutradan na Snapovom času*
_________________________________________
Evo ga novi deo nadam se da vam se sviđa. Postaje vruće. Šta mislite šta će se desiti na Snapovom času sutra. Btw sve kuće će biti zajedno na tom času. Verujte biće jako zanimljivo. <3
YOU ARE READING
Greškom
FantasyPriča se radi o četiri devojke iz poznatih porodica, Astoria Riddle, Jane Malfoy, Clara Potter i Katelyn Roberts. Njih četiri se susreću sa prijateljskim, a i sa ljubavnim problemima. Šta će se desiti kada se one zaljube u jedne od moćnijih čarobnja...