{Samuel}
Ik voel hoe Jenna haar lippen op de mijne drukt. Ik ga er in mee en ga met mijn handen door haar haar. Ik trek zachtjes aan haar haar een kleine kreun verlaat haar mond waar van ik moet grijnzen. Ze laat me kort daarna los 'Sam, ik ga slapen' zegt ze en loopt weg. Ik achter volg haar en ga bij haar in bed liggen 'Sam, ik hou van je' zucht ze en sluit haar ogen 'ik ook van jou, Jen' zeg ik zacht en sluit ook mijn ogen.
{Jenna}
Ik word wakker doordat Samuel zachtjes mijn wang kust. Ik zeg een soort van goede morgen en sta dan op. Ik kijk vlug op de wekker en zie dat het al half tien is. Ik haast me naar de douch en zet hem aan. Ik kleed mezelf snel uit en douch snel even. Ik droog mezelf af en trek een trainingsbroek aan met een oversized trui. Als ik mijn slaapkamer weer in kom lopen is Samuel al aangekleed en staat al op mij te wachten.
Ik druk een kus op zijn lippen en samen lopen we naar zijn auto. Onderweg in de auto kletsen we wat over de videoclip en dat soort dingen. We komen aan bij het ziekenhuis en geven door aan de balie dat we er zijn. Samen met Samuel loop ik naar de bankjes en ga zitten.
ik zucht kort 'het komt goed babe' zegt Samuel lief en drukt mij tegen zich aan ik knik kort en leg mijn hoofd tegen zijn borstkast. Na een tijdje komt er een zuster aan lopen en roept mijn naam samen met Samuel stellen we ons voor en lopen met haar mee.
Als we in de ruimte zitten wachten we op de dokter hij komt op ons aflopen en geeft ons een hand. 'Hoe gaat het met je knie?' vraagt hij vriendelijk 'het gaat best goed alleen af en toe heb ik nog een steek veder niet' zeg ik en schenk hem een glimlach. hij knikt 'loop maar even mee dan maken we even foto's' ik knik en loop met hem mee.
Als de foto's zijn gemaakt loop ik weer terug naar Samuel en wacht op de dokter. Hij komt terug met een glimlach 'ik heb goed nieuws mevrouw' zegt hij. Ik knik 'je mag in de videoclip dansen het is helemaal goed met je knie' zegt hij ik bedank hem en geef hem een hand. Samen met Samuel loop ik naar buiten en het begint zachtjes te regenen.
Samuel stopt midden op de stoep en trekt mij dicht tegen zich aan. 'Dit heb ik altijd al willen doen' zegt hij en drukt zacht zijn lippen op de mijne.
_____________________
Heey,
sorry voor de weinige uploads maar ik heb het gewoon erg druk op school :(
Vandaag is Samuel jarig!
HAPPY BIRTHDAY SAMUEL! ALWEER 19!!!!
JE LEEST
our souvenir ft. Samuel leijten✔
FanfictionJenna leert nieuwe mensen kennen door haar beste vriend Kaj van der Voort. #3e in algemene fictie 19-08-2015