24

653 18 0
                                    

{De volgende ochtend vroeg op de set} {Jenna}

Ik loop naar de visagiste en ga in de stoel zitten. 'Ik zal je haar meer moeten krullen' zegt ze ik zucht 'maar ik heb van mezelf al erge krullen' protesteer ik 'ja maar je moet nog sexyer zijn' zegt met een lach. Ik knik en ze begint met mijn haar... Na een uur in de stoel te hebben gezeten heeft ze eindelijk mijn haar af. 'Gelukkig heb je al een egale huid' zegt ze ik knik en smeert een klein beetje bb cream op mijn gezicht voor de lampen. Daarna doet ze mijn wimpers en mijn lippen met een lichte kleur lipgloss.

'Je bent klaar' zegt ze met een glimlach ik knik lachend en loop richting de jongens 'eindelijk klaar?' grapt Dioni 'ja gelukkig wel' zeg ik en laat een overdreven zucht horen. Kaj lacht even maar richt zich daarna weer op zijn mobiel. Brahim komt de kamer binnen 'kom maar de set is klaar en de andere meiden zijn ook klaar' zegt hij en klapt in zijn handen. 

We lopen samen naar de set en ik stel mezelf even voor aan de meiden. Ik loop naar mijn positie en de andere ook. Na een paar shots te hebben genomen gaan we naar de bar waar we ook een paar shots nemen. Als het stukje komt dat Dioni naar mij rent en mij een rondje draait barsten we samen uit in een lachbui. 'Sorry' zeggen Dioni en ik en nemen de shot nog een keer op maar dit keer glijd ik uit en beland op de grond met Dioni die ik blijkbaar heb meegetrokken. 

Dioni zit op mijn schoot en we komen niet meer bij van lachen ik kijk omhoog en zie dat iedereen ons geïrriteerd aankijken. We verontschuldigen ons en gaan weer op positie staan dit keer gaat het shot wel goed en dan moet ik nog een stukje dat Kaj mijn hand vast pakt. Maar in plaats daarvan ben ik zo lomp om Kaj half over de bar heen te trekken. Dit keer lachen Kaj en ik hard 'Jenna kun je even serieus doen' moppert Brahim ik knik en we nemen het opnieuw op.

‘Eindelijk we zijn klaar bij de bowlingbaan’ zucht Samuel ‘Ben je ons nu al zat?’ vraag ik met grijns. Samuel kijkt mij aan en knikt ja ‘ik hou ook van jou hoor’ zeg ik met een grijns en ga naast Dioni lopen. ‘Dioni mag ik op je rug?’ vraag ik en trek puppyoogjes ‘nou vooruit dan’ zegt hij en ik spring op zijn rug zo lopen we naar de auto. 

our souvenir ft. Samuel leijten✔Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu