{Samuel}
Als de aftiteling van de film in beeld komt is Jenna in slaap gevallen. Ik streel haar zachtjes over haar wang in de hoop dat ze wakker word. Langzaam opent ze haar ogen en kijkt mij lief aan 'heb ik veel van de film gemist?' Vraagt ze 'haast de hele film' 'owh sorry' 'geeft niet hoor babe' zeg ik lief. Ik zie langzaam dat ze moet blozen ze kan er dus nog steeds niet tegen als ik haar zo noem. 'Zullen we naar de slaapkamer?' Vraagt ze 'ik vind het best' zeg ik met een grijns ik til haar op in bruidstyle en neem haar mee naar haar kamer.
Ik leg haar voorzichtig op bed en ga boven haar hangen. Zachtjes druk ik kusjes in haar nek tot ongeveer haar shirt dan ga ik weer terug met kusjes geven en Uiteindelijk beland ik op haar mond. Ze gaat mee in de passievolle kus langzaam tik ik met mijn tong tegen haar lip voor toegang. Na enkele seconden opent ze haar mond al en spelen ons tongen een vurig spelletje. Langzaam trek ik terug en pak haar shirt vast en trek hem uit. Na een paar minuten liggen we alleen nog in ons ondergoed. Nu duwd Jenna mij op de rug en gaat ze op mijn buik zitten. Met haar vingers streelt ze mijn buik en gaat ze steeds iets omlaag tot ze eindigd bij mijn boxer. Ze trekt hem in een beweging uit en gooit hem ergens neer. Nu is het mijn beurt om haar uit tekleden. Ik trek letterlijk haar lingerie van haar lijf en kus haar ruw over haar lichaam. Soms ontsnapt er een kreun die ik met een grijns tegemoet ga. Als ik een condoom heb omgedaan weet je zelf wat er gebeurd...
Ik laat me uitgeput naast haar vallen en kijk haar trots aan 'je was weer ge-wel-dig' zeg ik ze kijkt mij met een grijns aan 'nou jij was ook niet verkeerd' zegt ze lacherig. 'Zullen we even douchen?' Vraag ik 'samen?' Vraagt ze ik knik 'uhm oke' ik til haar op (naakt) en loop naar de badkamer. Ik zet de douch aan en laat hem even warm worden dan zet ik haar Zachtjes neer en stappen we samen onder de douch. Ze knuffeld me en laat me daarna weer los 'Sam wil je even shampoo in mijn haar doen?' Vraagt Jenna 'ofcourse i do' zeg ik.
Ik pak de fles en spuit wat in haar haar en masseer het in. Ze spoelt snel haar haar uit en stapt onder de douch vandaan. Ik kijk haar vragend aan 'ik kleed me vast aan kun jij jezelf ook even wassen' zegt ze met een knipoog. Snel was ik mezelf even en droog mezelf af met een handdoek om mijn middel loop ik naar haar slaapkamer. Ik trek een schone boxer aan en doe mijn spijkerbroek en een schone trui aan. Veder trek ik mijn sokken aan en doe mijn natte haar in model.
Helemaal klaar loop ik naar de woonkamer toe en knuffel Jenna van achter. 'Zullen we zo naar de pizzaria?' Vraag ik 'nee niet zo'n zin' zegt ze moe. Ik knik begrijpend en til haar op de bank. 'Ik ga vanavond koken' zeg ik trots 'jij en koken?' Zegt ze lachend ik kijk haar beledigd aan maar moet ook mee lachen. 'Je proeft het vanavond wel' zeg ik nep arrogant waardoor we in de lach schieten.
JE LEEST
our souvenir ft. Samuel leijten✔
FanfictionJenna leert nieuwe mensen kennen door haar beste vriend Kaj van der Voort. #3e in algemene fictie 19-08-2015