{jenna}
Ik voel de tranen opkomen en langzaam rollen ze een voor een over mijn wang. Amber trekt mij tegen zich aan knuffelt mij de andere Meiden komen er ook bij en uiteindelijk is het groep hug. Ik kijk over de schouder van Amber en kijk Kaj aan die met een grijns mij aan kijkt. In een klap is mijn verdriet weg en wurm ik me uit de knuffel en loop naar Kaj. 'Wat heb je tegen hem gezegd' vraag ik sissend van woede 'owh dat we seks hebben gehad toen jullie net hadden' zegt Kaj nonchalant terwijl hij een slok bier neemt. 'JE HEBT WAT?!' schreeuw ik nu van woede 'owh moet ik het nog een keer herhalen?' Vraagt Kaj lachend dit was de druppel. Ik hef mijn hand op en sla met mijn vlakke hand vol in zijn gezicht 'wie denk je wel niet wie je bent' zeg ik kwaad 'domme vraag Kaj van der Voort' zegt hij met een grijns 'was die klap niet hard genoeg?' Sis ik van woede. 'Hm denk het niet' zegt hij lollig ik wil weer uithalen maar Jai en Sterre trekken mij naar achter. Ik zie nog net dat Cassius en Dioni Kaj meeslepen ze trekken mij de gang op en proberen mij te kalmeren wat een klein beetje helpt.
'Wat heeft Kaj gezegd?' Vraagt Jai op een kalme toon 'hij heeft gezegd dat ik seks met hem heb gehad toen ik net met Sam had' zeg ik snikkend 'zoiets zou Kaj nooit doen alleen met een goede reden' zegt Jai terwijl die aan het ijsberen is 'dat had hij ook' zeg ik met een zucht. Ze kijken mij allebei vragend aan ik zucht 'Kaj is verliefd op mij maar ik had hem afgewezen want ik ben smoor verliefd op Sam' zeg ik ze knikken allebei alleen. 'Maar dat is niet alles eigenlijk heeft hij ook een klein beetje gelijk...' zeg ik 'hoezo dan? ' vraagt Sterre lief 'ik heb wel seks met hem gehad 1x maar dat was voor dat ik met Sam had dus ik ben niet vreemgegaan' zeg ik eindelijk rustig.
Jai knikt en ze trekken mij in een knuffel 'je kan Samuel beter nu met rust laten' zegt Jai ik knik en samen lopen we weer naar de woonkamer waar ik de andere meiden in een knuffel trek. 'Jai' zeg ik hij draait zich om 'bedankt' zeg ik hij glimlacht en draait zich weer om.
'Ik ga naar huis' zeg ik en sta op nu moet ik hele stuk weer terug lopen. 'Ik geef je wel een lift' zegt Dioni en trekt zijn jas aan. Ik neem afscheid van iedereen en loop samen met Dioni naar zijn scooter en ga achterop zitten 'zit je goed?' vraagt hij voor de zekerheid 'ja' zeg ik en hij rijd weg na een stille weg naar huis zijn we er eindelijk. 'Bedankt voor de rit' zeg ik glimlachend 'geen probleem' zegt hij met een lach ik geef hem snel een knuffel en dan rijd hij weg.
Ik open de deur van mijn appartement en trek mijn jas en schoenen aan. Ik vind het echt gemeen wat Kaj heeft gedaan opeens voel ik mijn mobiel trillen en zie dat ik gebeld word door Samuel♥.Ik neem op 'hoii' zeg ik droog 'ik wil je morgen spreken ik ben morgen bij je om 2 uur zie je dan' zegt hij en hangt op. Oke? dat was raar ik ga met een raar gevoel naar bed en val eindelijk in slaap. Met een lege plek naast me...
**************HEEY!
alweer bijna 1k lezers thanks daar voor!
xx
JE LEEST
our souvenir ft. Samuel leijten✔
FanfictionJenna leert nieuwe mensen kennen door haar beste vriend Kaj van der Voort. #3e in algemene fictie 19-08-2015