23

623 19 0
                                    

{Samuel}

Als we klaar zijn met de warming-up zet Shaker ons hard aan het werk. 'Samuel goed naar voren kijken , Dioni doe is wat serieuzer mee en Jenna niet lachen maar sexy doen' moppert Shaker. Als het eind stuk komt van de videoclip waar Jenna bij mij staat barst ze in lachen uit. Ik kijk haar verontwaardigd aan 's-sorry' hikt van het lachen. 

Ik kijk achter me en weet al waarom ze lacht Dioni is niet serieus. Als ze eindelijk is uitgelachen moet Jenna weer opnieuw dansen maar dit keer zonder lachen. Als we even pauze hebben zitten Dioni en Jenna alleen maar te lachen. 'Sam kijk is wat vrolijker' zegt Jai naast mij ik brom wat naar hem en pak mij flesje water. Jenna loopt mijn richting op en drukt een kus op mijn wang 'sorry dat ik net zo melig was' verontschuldigd ze zich 'het is al goed' zeg ik met een klein lachje.

'Oke, jongens we gaan weer beginnen' zegt Shaker klapt in zijn handen. Iedereen gaat op zijn plaats staan en nu is iedereen wel serieus bezig. Na nog een paar keer goed te hebben geoefend zijn we eindelijk klaar voor vandaag. 'Ik ben echt kapot' zeurt Jenna 'Ik fix je wel' zeg Dioni met een domme grijns. Jenna begint te lachen en al snel lacht iedereen zelfs ik lach mee.

'Het is al rond half 6' kondigd Cassius aan 'Ik ga naar huis wie gaat er mee?' vraagt Jenna 'Ikke' word er geroepen 'Oke jongens een voorwaarde jullie bellen de meiden' stelt Jenna voor 'deal' zeggen Kaj en Jai tegelijk. 'Mooi zo' zegt Jenna en met z'n allen vertrekken we naar Jenna haar appartement.

ONDER HET ETEN... 

'Ik zit vol' bromt Kaj naast mij 'ik heb nog steeds honger' zegt Dioni en schept nog wat op. Als iedereen klaar is met eten ruimen we gezamelijk af en lopen we naar de woonkamer. Jenna heeft maar twee banken en 2 luie stoelen. Kaj gaat op een luie stoel met Quinty op zijn schoot naast hun in de andere stoel gaat Jai zitten met Sterre op zich. Ik zelf plof op een van de banken met Jenna op mijn schoot Cassius gaat samen met Zoe op de andere bank zitten en Amber en Max naast ons. Dan blijft Dioni nog over en die gaat bij Cassius en Zoe zitten.

'Film kijken?' vraagt Quinty 'is goed' mompelen de anderen 'ik weet er wel een' zegt Max hij pakt een dvd uit rugzak en stopt hem in televisie. 'Jeey een horror film' zegt Jenna sarcastisch waarop een paar gaan lachen. 'Ik bescherm je wel babe' fluister ik in haar oor ze grinnikt en met z'n allen kijken we de film.

Als de film is afgelopen is gaat iedereen weg behalve Jenna en ik. 'Zullen we gaan slapen morgen moeten vroeg op' stel ik voor 'is goed' zegt ze en samen lopen we naar haar kamer. We gaan in bed liggen en iets later vallen we in slaap.

*****************

een wat langer stukje dan normaal:)

Het boek is bijna afgelopen :( maar niet getreurd er komen nog een paar hoofdstukken!

Spreek je jullie snel weer!

x oreo

our souvenir ft. Samuel leijten✔Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu