12

954 25 0
                                    

{Jenna}

Samuel komt de keuken uit lopen met 2 dampende borden pasta. 'Het ruikt lekker!' complimenteer ik hem 'dankje' zegt hij simpel en schuift ook aan tafel. Ik krijg een bord toegeschoven en neem een hapje 'en het smaakt ook goed, ik neem mijn woorden terug' zeg ik lachend. 'Zie nou wel eerst zien dan geloven' zegt Samuel met een glimlach. 'Zullen we vanavond naar de jongens gaan?' vraagt hij hoopvol 'ik vind het best als de andere meiden ook komen is het goed' zeg ik met knipoog 'top is dan geregeld' zegt Samuel vrolijk. Ik eet mijn laatste hap pasta op en sta op om naar de keuken te lopen. Als ik mijn bord en servies in de vaatwasser heb gezet komt Samuel er ook aan lopen en zet zijn spullen er ook in. Ik doe de klep dicht en ga recht staan Sam doet het zelfde en nu staan op gelijke hoogte. Samuel is rond de 1.85 schat ik dus het schild ongeveer 8 cm want ik ben 1.77 perfecte lengte dus.

We kijken elkaar in de ogen aan en leunen allebei naar voren voor een kus. Ik voel hoe zijn zachte lippen op die van mij belanden om een tedere kus op mijn lippen te drukken. Als hij mij weer los laat kijkt hij mij lief aan en geef ik hem een knuffel 'ik ben echt blij met je' zeg ik met een zucht 'ik ook met jou' zegt hij langzaam. Ik laat hem weer los 'hoelaat hebben we afgesproken?' vraag ik terwijl ik naar de bank loop en er op ga zitten. 'Half 8' zegt hij simpel en ploft bij mij op de bank. 'Zullen we zo gaan dan?' Vraag ik terwijl ik wat op mijn mobiel scroll. 'Is goed maar eerst wil ik een leuke foto met mijn mooie meisje' zegt Sam lief ik voel hoe mijn wangen gloeien. Ik ga tegen hem aan zitten en hij pakt zijn iphone erbij en maakt een foto van ons 'mag ik deze op twitter en insta zetten?' vraagt hij ik knik en iets later voel ik mijn telefoon trillen. Ik kijk en zie dat ik meldingen hen op twitter en insta en zie wat hij erbij heeft gezet:
@samuelypl @jennalauren: babe❤

Dat zet hij op insta en twitter ik zie al aardig wat reactie's heel veel positief maar ook sommige negatief. Maar ik trek mij er niks van aan 'zullen we gaan babe?' vraagt Sam ik knik en samen staan we op trekken onze jas en schoenen aan. Samen lopen we naar de auto van Sam ik voel hoe de steek in mijn knie erger word maar negeer het. We stappen in de auto en rijden richting Dioni's huis want daar gaan we chillen.

Als we in Dioni's straat komen en parkeren staat Kaj in de deur opening. Ik voel een vervelend gevoel mij bekruipen please Kaj hou je in. We begroeten hem met een knuffel en lopen veder. Ik ga bij de meiden zitten en raak meteen in gesprek met hun. Samuel gaat naar de jongens toe en praten wat, we krijgen te horen dan Dioni's ouders niet thuis zijn dus dat betekent dat de jongens bier gaan nemen. Ik zie na een tijdje dat Kaj al 5 biertjes heeft gehad en Samuel mee trekt naar de gang maar ik word afgeleid door Amber en de meiden. Na een kleine 10 minuten komt Samuel geirriteerd terug met een grijnzende Kaj achter zich aan. Ik vermoed al wat er gaat komen want Sam komt mijn kant oplopen 'ik hoef jou voorlopig niet te zien' zegt Samuel kwaad en draait zich om en loopt naar buiten...
**************
Oehhhhhh klifhanger haha
Ik ben ziek thuis dus ik update nu lekker dan hebben jullie weer deel ✌ Maar ik wilde vragen of jullie mijn nieuwste 2 boeken willen lezen. Het zijn 2 verschillende onderwerpen.
Ze heten:
The one i need ||Luke Hemmings
Two sides || Niall Horan
Wat ik veder kwijt wilde was dat ik Morgen schoolfeest heb en ik ben nu ziek dus hopelijk kan ik morgen heen!  Sorry voor mijn geklaag! p.s de foto in de media is Sam met een fan (idk wie) maar dat meisje is Zogenaamd Jenna in dit boek!

Lots of love,
Romana

our souvenir ft. Samuel leijten✔Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu