{Jenna}
Ik sta te praten met Amber als Samuel in een keer op mij komt aflopen. 'Jen, kun je even komen?' vraagt Samuel ik knik en loop iets van Amber weg. 'Wat is er?' vraag ik mijn vraag word beantwoord door Samuel's zachte lippen op de mijne. Eerst schrik ik maar herstel me snel en ga er in mee. Als ik de zoen eindig begint iedereen te fluiten en te joelen om Samuel's actie. Iedereen is naar ons toe gekomen behalve Kaj want die zit Jaloers te kijken. Hij weet dat ik alleen maar met hem beste vrienden ben. Dan komt Shaker aanlopen en zegt dat we mogen gaan. Samuel vraagt of we nog iets gaan drinken bij mij en ik vind het best. Ik neem afscheid van iedereen met een knuffel behalve Kaj want die weigerd. Ik kijk hem verontwaardigd aan en draai mij om. 'Mag Dioni ook mee?' vraagt Samuel 'ik vind het best'zeg ik lachend en samen met Sam en Dioni lopen we naar Samuel's auto. 'Ben je blij met de rol?' vraagt Dioni 'ja,heel erg!' Zeg ik en stap in de auto. Het is ongeveer 10 minuten rijden naar mijn appartement in Amsterdam. Samuel woont 30 minuten van mij af. Maar oke dat is nu niet interessant. Na een kleine 10 minuten zijn we er en stappen uit. Ik doe de deur open en laat de jongens binnen, Dioni kijkt zijn ogen uit 'woon jij hier alleen?' Vraagt hij ongelovig. 'Haha,ja en ik studeer ook nog' zeg ik. 'En wat voor baan heb?' 'Ontwerpster bij grote merken' zeg ik vol trots. 'Leuk!' Zegt Dioni meenend. 'Willen jullie wat drinken?' Vraag ik 'colaaaa' roepen de jongens 'haha oke' roep ik en pak 3 glazen en schenk de glazen vol met cola als ik daar klaar mee ben loop ik naar de woonkamer en zet het op de salontafel. 'Hoeveel kamers heeft dit appartement precies?' Vraagt Samuel. 'Een badkamer, slaapkamer,logeerkamer,inloopkast,woonkamer,wc,kantoor,rommelhok' noem ik op. 'Wow dat zijn veel kamers zegt Samuel. 'Ja,mijn vader betaald de huur' zeg ik rood van schaamte. 'Je hoeft je er niet voor te schamen' zegt Samuel lief 'inderdaad' zegt Dioni. 'Zullen we vanavond uit gaan? Want ik had het al gevraagd in de groep en alleen Sam, Amber en ik kunnen dus kun jij ook?' Vraagt Dioni 'haha is goed,dan ga ik me klaar maken. Jullie vermaken jullie wel he' en loop zonder antwoord naar de slaapkamer en pak mijn kleding voor vanavond en leg ze klaar. Ik loop naar de badkamer met lingerie en een badjas. Ik stap onder de douch en was mijn lichaam en haar en scheer mezelf. Als ik klaar ben met douchen droog ik mezelf af en en trek mijn lingerie aan en mijn badjas erover. Ik pak de fohn en maak mijn haar droog. Ik stijl mijn bruine krullen en spuit er haarlak in. Daarna doe ik mijn make-up op alleen maar: eyeliner, mascara,poeder en lipgloss. Als ik daar klaar mee ben loop ik naar mijn slaapkamer en kleed me aan: ik doe een zwarte High waisted jeans aan met als bovenkant een wit shirt waarop staat in zwarte letters amazing. Daarover doe ik een leren jasje aan met als schoenen zwarte high heels. Als ik daarmee klaar ben doe ik mijn telefoon,sleutels,geld en id-kaart in mijn tasje. 'SAM!' Roep ik heel hard en binnen een paar seconde staat Samuel bij in de kamer 'wat is er?' Vraagt hij bezorgd. 'Blijf ik bij jou slapen?' Vraag ik 'haha ik vind het goed' zegt Samuel nu lachend. Ik pak een voetbalbroekje + hempje, een broek, shirt, vest, sneakers, make-up en borstel en lingerie. En prop het in een rugzak. 'Okee ik ben klaar ' zeg ik 'Dioni is alvast naar huis om zich om te kleden' zegt Samuel. Samen lopen we mijn appartement en sluit de boel af en lopen dan naar Sam's auto.
JE LEEST
our souvenir ft. Samuel leijten✔
FanfictionJenna leert nieuwe mensen kennen door haar beste vriend Kaj van der Voort. #3e in algemene fictie 19-08-2015