21

628 20 0
                                    

{Quinty}

Ik dans wat met een jongen genaamd Kaj hij is echt een goede danser. Er komt een rustig dansnummer en Kaj trekt me bij mijn heupen naar zich toe. Ik sla losjes mijn armen om zijn nek en Kaj legt voorzichtig zijn handen op mijn heupen. 

In mijn ooghoeken zie ik dat er twee meisjes mij vanaf de bar mij aankijken. Als het nummer is afgelopen sleurt Kaj mij naar de meiden. Ze kijken mij allebei grijnzend aan 'dit is Quinty' zegt Kaj vrolijk. Ze knikken het meisje met het bruine haar stelt zichzelf voor als Jenna en het meisje met het blonde haar als Amber.

'Ben jij niet van Tp4y?' vraag ik twijfelend ze knikt vrolijk en 'ben jij niet Samuel's vriendin?' vraag lachend. Jenna knikt en net op dat moment komt de rest van B-brave aan lopen met de meiden. Ik stel mezelf voor aan de anderen en ga naast Jenna op een barkruk zitten.

{Jenna}

Ik loop weg van Amber en de andere en sleur Samuel mee. 'Je wilt alweer dansen' zucht Samuel ik knik maar hij doet al snel mee. Ook komen de andere er snel bij en dansen we met zijn allen. Quinty danst ook mee gelukkig voelt ze zich op haar gemak.  Ik mag haar wel ze past goed bij Kaj.

Aan het einde van het nummer zoent Samuel mij zomaar. In mijn ooghoek zie ik ook dat Kaj Quinty zoent.

*****
Weeeeer nieuw deel met een nieuwe personage. Als dit boek af is ga ik beginnen met mijn nieuwste:)
X oreo

our souvenir ft. Samuel leijten✔Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu