{Jenna}
Als Samuel weg is kan ik mezelf wel voor mijn hoofd slaan. Waarom moest ik Samuel afwijzen. Eigelijk weet ik niet of ik hem leuk leuk vind. Volgens mij probeert Kaj ons te koppelen wat lief bedoeld is. Ik pak mijn iphone en bel kaj na een paar keer overgaan neemt Kaj op. 'Hee met kaj' 'hee met Jenna' zeg ik vervolgens 'waarom bel je eigelijk? ' vraagt Kaj nieuwschierig 'nou,ik verveel me en ik mis mijn beste vriend' zeg ik overdreven lief. 'Haha ik kom Al zal ik ook blijven slapen?' Vraagt Kaj. 'Ik vind best tot straks' en ik hang op. Ik maak mijn appartement netjes en maak de keuken schoon. Als ik net klaar ben met alles gaat de bel waarschijnlijk is het Kaj. Ik doe de deur open en zie een grijzende Kaj staan. Hij knuffeld me even en loopt dan door. 'Okay wat gaan we doen' vraagt Kaj verveeld. 'Allereerst ik ga mij omkleden en jij wacht in de woonkamer' zeg ik lachend en loop naar mijn slaapkamer. Ik kies voor een strakke zwarte skinny jeans met een oversizd wit shirt met aztecprint erop + een nep lerenjasje. Als ik klaar ben met omkleden doe ik mijn make-up bijwerken En parfum en deo op. Ik bekijk mijn haar in de spiegel en borstel even en loop dan naar de woonkamer. 'Okay,ik ben klaar zullen we naar de pizzaria gaan en daarna film hier kijken?' Vraag ik. 'Goed idee en nu je het zegt ik heb best wel honger' zegt Kaj lachend. 'Had ik kunnen verwachten' zeg ik lachend. Ik trek mijn nike runners aan En een witte wikkelsjaal + mijn iphone,pinpas,sleutels En Kaj. 'We gaan wel lopend hoor' zeg ik 'okee' zegt Kaj en samen lopen we naar de pizzaria. We wordem ontvangen en bestellen: 2 pizza margarita en 2 rode wijn. Ondertussen dat we moeten wachten probeer ik Kaj zo ver te krijgen dat hij toegeefd dat hij mij En Samuel wil koppelen. 'Kaj geef nou maar toe dat je ons probeert te koppelen' zeg ik nukkig. 'Oke oke ik probeer jullie te koppelen' geeft Kaj eindelijk toe. 'Oke Kaj i need your help' zeg ik wanhopig. 'Always' zegt Kaj en staat op en knuffeld mij. 'Wat is er?' Vraagt Kaj lief en bezorgd tegelijk. 'Ik heb Sam afgewezen en waarschijnlijk vind ik hem wel leuk' zeg ik somber. 'Hee het komt goed!' Zegt Kaj bemoedigend. De ober komt Eindelijk aanlopen met onze bestellig en beginnen meteen met eten. Ik neem een slok wijn en eet dan mijn pizza op. Als ik klaar ben met eten is Kaj allang klaar met eten en zit mij grijnzend aan te kijken. 'Haal die domme grijns van je smoel' zeg ik lachend. 'Zullen we afrekenen?' Vraagt Kaj. 'Is goed' zeg ik en we staan op en rekenen af en lopen naar huis. Als we thuis zijn doe ik een trainingsbroek aan en een wijde trui van Kaj aan. Ik loop mijn kamer uit en Kaj gaat zich omkleden. Opeens komt Kaj de kamer binnen lopen met alleen zijn trainingsbroek aan 'heb jij mijn trui gez... laat maar ik zie hem al' zegt Kaj lachend en rent achter mij aan. Kaj is sneller en trekt mij de bank op en ik lig nu op de bank met Kaj boven me hangen. We kijken elkaar diep In de ogen aan en ineens voel ik zijn zachte lippen op de mijne en het verrasende Ik zoen terug. Ik ga al zoenend rechtop zitten en sla mijn benen om Kaj's middel en strijk met hand over zijn wang. Kaj trekt langzaam terug en lacht lief naar mij. Ik lach lief terug en bedenk bij mezelf dat ik dit nii kan maken. Maar laat die gedachte alweer snel los. 'Ik pak wel een andere trui' zegt Kaj lief en loopt weg. Iets later komt Kaj terug en knuffeld mij. Het is inmiddels al 23:40 'zullen we zo maar gaan slapen?' vraag ik 'is goed' Zegt Kaj en tilt mij op en loopt naar de slaapkamer. En legt mij op bed en gaat zelf ook liggen. 'Weltrusten' zeggen we tegelijk en ik geef Kaj een kusje op de wang. En val met de gedachtes over Sam in slaap.
-------------------------------------
Heey, met wie moet Jenna gaan? Kaj of Samuel?
Xx
JE LEEST
our souvenir ft. Samuel leijten✔
FanfictionJenna leert nieuwe mensen kennen door haar beste vriend Kaj van der Voort. #3e in algemene fictie 19-08-2015