1.

1.7K 43 2
                                    

{Jenna}

Ik loop gezellig samen met Kaj door de winkelstraat. We zijn aan het shoppen voor een gemaskerdbal waar Kaj en ik samen heen gaan als vrienden. Hij is mijn beste vriend en staat altijd voor mij klaar. 'Kom je nog' vraagt Kaj lachend. 'Ja sorry stond een beetje te dromen' zeg ik blozend en loop dan weer naast Kaj. Ik word mee getrokken door Kaj de Beijenkorf in naar de smokings. 'Oke!,we gaan eerst een smoking uitkiezen voor mij en daarna een jurk voor jou zoeken oke?' Zegt Kaj overtuigend. 'Haha,ja' zeg ik en samen zoeken we een paar smokings. We maken een selectie van 3 smokings die Kaj een voor een gaat passen en aan mij gaat showen. Kaj komt het pashokje Uit in de 1e smoking. 'Ehm Kaj ik vind deze niet echt mooi' zeg ik eerlijk. 'Ik eerlijk gezegd ook niet' zegt Kaj en loopt het pashokje weer in. Ik zit wat op mijn mobiel totdat Kaj het pashokje weer uitkomt. 'Hmmm...' zeg Ik en bekijk Kaj grondig. Kaj moet om mijn gezicht lachen en loopt het pashokje weer In. 'Eey Jen...  ik denk dat dit hem is' roept Kaj en loopt naar Mij toe. 'Klopt staat Je super goed' zeg ik lief. 'Oke dit word hem ga me even omkleden' zegt Kaj en hij is al weer verdwenen. Na een paar minuten staat Kaj klaar en loopt naar de kassa en rekent af.

'Oke ik ben klaar nu jij nog' zegt Kaj grijzend. Wat kan hij toch creepy zijn denk ik bij me zelf. We lopen een klein winkeltje voor bij met allemaal jurken. 'Ik ga hier even kijken ga je mee?' Vraag ik aan Kaj. 'Ja is goed' zegt hij en ik loop naar binnen gevolgd door Kaj. Er komt een klein vrouw naar mij toe lopen en vraagt wat voor soort jurk ik nodig heb. Ik vertel over het feest en ze trekt mij dan mee. Ik zie een mooi zwart jurkje hangen met kant. Ik pak de juiste maat en loop naar de paskamer waar ik mij omkleed. Als ik aangekleed ben doe ik het gordijn aan de kant en kijkt Kaj mij sprakeloos aan waardoor ik moet blozen. 'Nou wat vind je er van' vraag ik onzeker. 'Super mooi!' Zegt Kaj nu ook blozend. 'Oke ik neem hem ik kleed me even om' zeg ik en loop weg. 'Hee Jen!,is het goed dat Sam komt?' Vraagt Kaj. 'Haha is goed' zeg ik en als ik klaar ben met aankleden reken ik het jurkje af. 'Kom we gaan naar de mac heb honger' zegt Kaj lachend 'Wanneer heb je geen honger kun je beter zeggen' zeg ik lachend. 'Nouen' zegt Kaj koppig en trekt mij de mac in. Terwijl Kaj aan het bestellen is zoek ik alvast een plekje. Iets later komt Kaj aanlopen met een dienblad vol eten + Samuel die blijkbaar is aangekomen. Ik begroet Sam met een knuffel en hij mij met kus op de wang waardoor ik moet blozen. We eten rustih ons eten op en praten wat Tussendoor. 'Gaan jullie ook naar dat bal?' Vraagt Sam. 'Jaa' zeggen Kaj en ik in koor. 'Haha ik ook alleen moet nog iemand vinden' zegt Sam bedenkelijk. 'Nou Jenna wil wel met jou, ik ga namelijk al met iemand anders' zegt Kaj met een grijns. 'Oke leuk!' Zegt Sam en lacht lief naar mij. Ik lach Lief terug en kijk daarna Kaj met een dodelijke blik aan.

{Zo dit was het 1e deel wat vinden jullie ervan? } xx

our souvenir ft. Samuel leijten✔Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu