16

780 20 1
                                    

{Jenna}

Ik schrik ervan als Kaj zijn lippen op de mijne drukt maar ik duw hem ruw van me af. 'Sorry ik me niet beheersen' stamelt hij 'het is beter dat ik je een tijdje niet zie' zeg ik en er rolt een traan over mijn wang. Kaj wil naar mij toe lopen maar ik deins achter uit 'ga nu!'' beveel ik hem hij knikt en loopt weg. Ik ga op de grond zitten en begin te snikken de tranen rollen een voor een over mijn wangen. Iets later voel ik 2 armen om mij heen 'Kaj ga weg' sis ik 'ik ben het' sust Jake ik kijk op en inderdaad het is Jake. Ik trek hem meteen in een knuffel 'wat is er gebeurd?' vraagt hij op een kalme toon.

'H-hij z-zoende me' stotter ik door dat ik aan het huilen ben 'maar ik duwde hem weg' zeg ik na een zucht. 'Hij is echt gek op je' beweerd Jake 'ja daar was ik ook al achter' zeg ik fel iets te fel. Meteen heb ik er spijt van 'sorry' zeg ik zachtjes. 'Geeft niet ik begrijp je wel' zegt hij en staat op ik sta ook op en loop naar de keuken. Ik haal de schaal uitde oven en zet hem op tafel. 'Ik moet even Sam bellen' zeg ik Jake knikt en ik loop naar de gang. Ik zoek Samuel's nummer op en na een paar keer over gaan neemt hij op.

Samuel: heey babe, wat is er?

ik: Hij zoende me weer...

Samuel: hij heeft wat...

sist hij van woede.

Samuel: ik kom er nu aan tot zo

en dan hangt hij op. Ik loop naar de woonkamer en zie dat Jake al aan het eten is 'smaakt het?' vraag ik grinnikend hij knikt. Ik pak ook een bord en schep op en plof daarna bij hem op de bank. Als ik mijn  eten op heb zet ik mijn bord weg en loop weer terug naar Jake. ‘Sam komt zo’ zeg ik hij knikt en zet zijn bord ook weg ‘ik ga nu naar het hotel waar ik verblijf want ik moet vroeg op’ zegt hij en trekt mij in een knuffel. ‘Ik zie je snel’ zeg ik terwijl Jake naar de deur loopt als ik de deur open doe komt Samuel er net aan lopen. We zeggen tegelijk gedag tegen Jake  als hij weg is knuffel ik hem helemaal plat. ‘Het komt goed babe’ fluistert hij in mijn oor ik knik en laat hem los. Samuel loopt naar binnen en gaat in de keuken staan ik loop hem achter na en ga op het aanrecht zitten. ‘Wat heeft hij veder bij je gedaan?’ vraagt hij ‘hij zoende mij alleen en kwam zijn excuses aanbieden’ vertel ik. ‘Ik heb hem weg geduwd toen hij mij zoende en stuurde hem weg en wil hem een tijdje niet zien’ zeg ik met een zucht. ‘Ik begrijp je zal ik bij je slapen?’ vraagt hij ik knik en kus zachtjes Sam zijn lippen. 

***

even een snelle update hope u like it!

lots of love,

Romana

our souvenir ft. Samuel leijten✔Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu