15

786 20 0
                                    

{Jenna} 

Ik kan het gewoon niet geloven dat mijn broer zie staan die helemaal uit Amerika  komt ik spring letterlijk in zijn armen en knuffel hem stevig. Samuel staat er maar een beetje ongemakkelijk bij. Ik laat mijn broer los en ga weer staan 'Sam dit is mijn broer Jake' 'Jake dit is mijn vriend Samuel' stel ik ze aan mekaar voor. Ze schudden elkaar de hand 'zusje ik kom vanavond wel langs' zegt Jake en loopt weg. Ik draai mezelf om en loop samen met Sam weer naar binnen. 

Ik plof op de bank en samuel komt naast me zitten 'moet je de ruzie met Kaj niet uitpraten?' vraagt Samuel. 'Misschien later laat hem eerst maar afkoelen' zeg ik met een zucht. Hij knikt 'hoelaat moet ik je morgen ophalen?' vraagt hij 'ik moet om 10.00 uur er zijn dus doe maar half 10' zeg ik en trek Samuel in een knuffel. 'oke' fluisterd hij in mijn oor ik laat hem los en ga tegen hem aan liggen.

'Ik moet nu gaan zie je morgen' zegt Samuel ik knik en ga van hem af hij trekt zijn jas aan en geeft mij een kus. Ik doe de deur achter hem dicht en bel mijn broer:

Jake: heey zusje

ik: hee hoelaat kom je naar mijn huis?

Jake: uhm ik kan nu wel komen

ik: is goed tot zo 

Jake: tot zo

Ik hang op en maak alvasthet avond eten klaar als net de risotto in de oven staat gaat de bel. Ik loop naar de deur en doe hem open. Het is niet mijn broer die er staat maar Kaj...

'wat kom jij hier doen?' vraag ik geirriteerd 'ik wil met je praten' zegt hij simpel en loopt naar binnen. Ik gooi de deur met een klap dicht en loop geirriteerd achter hem aan. 'Nou lucht je hart maar' zeg ik kwaad hij kijkt mijn beledigd aan maar begint toch te praten 'Sorry ik was dronken ik kon er echt niets aan doen' zegt hij en er rolt een traan over zijn wang. Kaj huilt nooit dus hij moet het wel menen 'ik vergeef je het' zeg ik met een zucht.

Hij kijkt mij verrast aan en trekt mij in een knuffel en tilt mij een stukje op en zwiert me rond door de kamer. Als hij mij neer zet is er nog een klein stukje tussen onze gezichten. Kaj buigt naar voren en drukt zijn lippen op mij. Ik schrik er van en ik doe...

*********************

Heey ,

sorry als ik niet had geupload maar ik heb een reden...

1. ik ben ziek maar moet wel mijn toetsen inhalen die ik heb gemist{ een stuk of 8} 

2. ik had eergisteren stage

3. Ik had geen tijd moest opppassen

maar hier is een nieuw stukje!

wat zal jenna doen? Zal ze hem terug zoenen of hem weg duwen en hem slaan? Laat het weten in de reactie's !

lots of love,

Romana

our souvenir ft. Samuel leijten✔Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu