Proloog:(

877 21 1
                                    

{1 jaar later}{Jenna}

Samuel en ik hebben nu ongeveer anderhalf jaar een relatie. Het gaat super goed tussen ons en we wonen nu samen sinds 3 maand terug. Verder word B-Brave ook steeds populairder en hebben ze net hun nieuwe videoclip uit 'ik laat je los'. Ze zijn heel erg goed en TP4Y gaat het ook heel goed! Met mijn werk gaat het ook heel erg goed omdat ik mee mag helpen met de Amsterdam fashion week.

'Ik ben thuis' roept Samuel vanuit de gang 'Oke' antwoord ik en loop naar hem toe. Hij drukt een kus op mijn lippen en samen lopen we naar de bank. Ik plof op zijn schoot en kijk hem glimlachend aan. 'Hoe gaat het met Kaj en Quinty?' vraag ik nieuwschierig 'ze zijn erg klef maar wel lief samen' zegt hij grijnzend. Ik lach kort en ga tegen hem aan zitten. 'Weet je Cassius en Zoe zijn nu bijna 2 jaar samen, dat is echt lang' zeg ik hij knikt 'ik ben er achter gekomen dat Dioni en Nour samen daten' zegt Samuel lachend. 'Cute, haha' zeg ik lachend 'klopt' zegt hij droog. Ik rol met mijn  ogen en vis mijn telefoon uit mijn zak.

'Selfie?!' vraag ik 'sure' antwoord hij lachend. Ik richt mijn telefoon op ons en lach samen met Samuel voor de foto. 'Die zet ik op mijn insta' zeg ik lachend en zet de foto op insta: Love of my life<3.  Samuel pakt zijn mobiel en repost hem met dezelfde tekst. 'Sam, ik hou echt van je' zeg ik en knuffel Samuel hij wikkeld zijn armen om mij heen en zegt 'i love you more, babe' fluisterd hij in mijn oor. Ik kan het niet en moet grijnzen. Ik duw mijn gezicht in zijn nek en snuif zijn geur op: Davidoff blue water. Samuel wiegt ons zachtjes heen en weer. 'Jen?' 'hm?' 

'We hebben een souvenier...' 'en die is?' 'onze passie tussen ons'

*********

Heey ,

Dit is het einde van 'Our souvenir'. Hopelijk hebben jullie genoten van dit boek! Zelf vond ik het super leuk om dit boek te schrijven! Dankzij jullie heb ik dit boek afgerond en super veel reads gekregen, thanks daarvoor!

Misschien ga ik later nog een Samuel Leijten story maken maar eerst ga ik bezig met mijn andere 2 boeken! Stay lovely, stay awesome!

xx Romana

our souvenir ft. Samuel leijten✔Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu