7

1.1K 28 0
                                    

{Jenna}

Ik word wakker met een barstende hoofdpijn en draai me om en zie Samuel naast mij liggen. Ik kijk snel onder de dekens maar zie dat ik een shirt en string aan heb dus er is niks gebeurt. Samuel ligt met zijn rug naar mij toe dus ik kruip tegen hem aan en pak zijn hand en hou die stevig vast en val dan weer Rustig inslaap met die hoofdpijn. Even later word ik wakker door Samuel die zijn arme om mij heen slaat en een kus op mijn hoofd drukt. 'Good morning babe' zegt Samuel met zijn sexy schore ochtendstem. 'Good morning' zeg ik en draai me om en druk een kus op Samuel's lippen. Dan sta ik op en pak een setje kleding met lingerie en loop naar de douch. Ik doe mijn routine en loop even later weer terug naar Samuel die met zijn rug naar mij staat,ik zie mijn kans schoon en ren op Samuel af en spring op zijn rug. Samuel valt van schrik naar voren op bed en draait zich op bed om 'moest dit perse?' Vraagt hij lachend ik knik en barst uit in lachen. Samuel moet lachen en zoent me ik ga er in mee en er word op de deur geklopt. Ik laat Samuel los en Sam zegt 'binnen'. Zijn moeder komt binnen en vraagt wie ik ben en ik stel mezelf voor 'Jenna' zeg ik terwijl ik haar hand schud. 'Marion' (idk of ze zo echt heet) en zeg maar je. Ik knik 'komen jullie ontbijten?' Vraagt ze 'uhm ja zo we komen er aan' zegt Samuel en Marion loopt naar beneden. 'Zullen we ontbijten?' Vraag ik hongerig. 'Is goed' zegt Samuel en samen lopen we naar beneden waar iedereen al aan tafel zit. Iets later... aan tafel was het super gezellig want ik ben dit niet gewend. Als we van tafel gaan help ik Marion met de tafel afruimen en afwassen. Daarna loop ik naar Sam en ga op zijn schoot zitten. 'Sam, ik moet zo gaan heb zo voetbal' zeg ik hij knikt en ik pak mijn tas en zeg tegen iedereen gedag en samen met Samuel lopen we naar zijn auto en rijden dan naar de club.

{Kaj}

Ik word gebeld door Dioni of hij langs kan komen. Hij zou ongeveer om 12:30 komen dus ik loop alvast naar beneden er is niemand thuis. De bel gaat en ik loop naar de deur en doe hem open. Daar staat Dioni en laat hem binnen. Als hij zijn jas uit heeft lopen we naar de woonkamer en gaan op bank zitten 'wat is er wat je me wilde vragen?' Vraag ik 'nou je keek heel jaloers naar Jenna en Sam ben je verliefd op Jenna?' Vraagt Dioni direct oeh die zag ik niet aankomen. 'Als ik toegeef ja ik ben op haar maar zij niet op mij maar je mag het niet door lullen! ' zeg ik Duidelijk 'beloof ik' zegt Dioni en we praten nog wat.

{Sterre}

Ik sta te wachten op Jai want die zou mij ophalen om naar Jenna's wedstrijd te kijken. Eindelijk daar komt hij aan fietsen 'sorry dat ik zo laat ben' zegt hij snel en ik knik dat het goed is en spring achterop bij Jai en hij scheurt de straat uit. Als we eindelijk zijn aangekomen bij de club lopen we snel naar het veld en zien Samuel al staan kijken langs de lijn. Jai geeft Samuel een bro hug en ik geef hem een knuffel en kijken dan naar de wedstrijd. Ik zie hoe Jenna achter de bal aan rent en heb krijgt en dan gaat alles in een keer heel snel Jenna maakt een raare draai met haar knie en valt vol haar knie. Het spel voor stop gezet en Samuel rent het veld op naar Jenna. Hij tilt haar op en brengt haar naar de EHBO. Ik loop mee met Jai en moet buiten de kantine wachten.

our souvenir ft. Samuel leijten✔Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu