19

674 24 0
                                    

{Jenna}

‘Kun je me een keer met rust laten?! Volgens mij wil je gewoon dat het uitgaat tussen mij en Sam!’ Zeg ik half schreeuwend. Kaj had duidelijk mijn uitbarsting niet verwacht en schuift met zijn school een stukje naar achter. ‘Rustig Jenna’ zegt Samuel en probeert mij in een knuffel te trekken. ‘Nee niks rustig Jenna ik ben echt klaar met hem’ sis ik van woede.

Ik zie dat er een grijns op Kaj’s gezicht komt ‘haal die grijns van je smoel of ik sla hem er af’ zeg ik en Kaj zijn gezichtsuitdrukking veranderd meteen. ‘Nou jij bent ook niet de beste hoor’ zegt Kaj kwaad ‘en waarom dan?’ sis ik ‘omdat je eerst met mij het bed in duikt en daarna mij vervangt voor Samuel’ sist hij.

‘Jij deed het gewoon hoor’ zeg ik kwaad ‘nou misschien heb ik ook gevoelens’ zegt hij en staat op. Ik sta ook op en achtervolg hem ik laat de rest achter. Kaj loopt naar buiten en loopt naar het park ik ren het laatste stukje en grijp zijn arm. Hij staat meteen stil en draait zich om ‘wat moet je?’ sist hij ‘ik wil je gewoon alleen als beste vriend’ zeg ik.

Hij knikt en gaat zitten op en bankje. ‘Ik moet excuses aanbieden, sorry dat ik je het gevoel heb gegeven dat ik je leuk vond’ zeg ik ‘excuses aanvaard, maar sorry dat ik je steeds zoende en dat soort dingen’ zegt Kaj.

‘Excuses aanvaard, weer beste vrienden?’ vraag ik ‘natuurlijk’ zegt Kaj en trekt mij in een knuffel. Als ik Kaj loslaat stelt hij voor om terug te gaan. Eenmaal binnen kijkt iedereen ons aan ‘het is weer goed’ zeg ik vrolijk en ga op Samuel zijn schoot zitten ‘sorry dat ik zo kwaad deed’ zeg ik en druk een kus op zijn lippen.

‘Het is al goed babe’ zegt hij en knuffelt me. ‘Zullen we gaan?’ vraag ik hij knikt en we staan op en geef iedereen een knuffel. ‘Tot vanavond’ zeggen Samuel en ik en lopen naar de auto van Samuel en rijden richting mijn appartement.

*****

Omg! dit boek bestaat nu 3 maand :) en ik heb al 3.6k echt bedankt daar voor!

x

our souvenir ft. Samuel leijten✔Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu