2

1.3K 40 2
                                    

{Kaj}

Ik krijg een dodelijke blik toegeworpen gekregen van Jenna waardoor Ik moet lachen. Sam kijkt mij niet begrijpend aan en praat dan veder met Jenna. Alles loopt volgens plannetje ik hoop echt dat die 2 wat krijgen want ze passen goed bijelkaar en ze zijn gewoon allebei voor elkaar gemaakt. 'Jongens ik moet gaan' zeg ik en neem afscheid van hun en ga dan weg.

{Samuel}

Kaj gaat nu weg dus ben ik alleen met Jenna. 'Zullen we een snap maken?' Vraagt Jenna 'is goed kom je bij mij zitten?' Vraag ik. Jenna komt naar mij toe en probeert een selfie te maken wat niet echt lukt. 'Ik heb wel een idee' zeg ik grijnzend 'en dat is? ' vraagt Jenna nieuwschierig. 'Ga maar op mijn schoot zitten' zeg ik nadat ik dat heb gezegd gaat ze zitten en maakt een selfie. 'Heey Deze is ook insta waardig' zegt Jenna en tagd mij er in: met @samuelypl in de mac❤ ik zet hem op mijn insta: met @jennalauren in de mac ❤ en krijg allemaal reactie's zoals: awh cute stelletje,jaloers!❤,knapperds, ship!❤ en nog veel meer. Jenna moet om de reactie's lachen blijkbaar. 'Okay, jullie fans zijn echt lief' zegt Jenna lachend. 'Weet ik' zeg ik 'maare zullen we gaan?' Vraagt Jenna. Ik knik en samen verlaten we de mac. 'Wat zullen we gaan doen?' Vraag ik 'we kunnen wel naar mijn huis gaan woon toch op mezelf sinds kort' zegt Jenna trots. 'Haha oke,ben je met openbaarvervoer?' Vraag ik Jenna knikt 'dan kun je met mij meerijden' zeg ik en samen lopen we naar mijn auto. Jenna geeft het adres en ik pakeer voor de deur. Als ik Jenna's appartement het is netjes en strak wel een beetje mijn stijl. Ik ga op de bank zitten en Jenna vraagt of ik rode wijn wil. Even later komt ze aan lopen met 2 wijnglazen met rode wijn. Ik pak mijn glas aan en we praten gezellig en leren daardoor elkaar beter kennen. Ik zie dat Jenna mij zit aan te staren. 'Kun je het zien' zeg ik lachend 'ja hoor' zegt Jenna lachend en we kijken elkaar aan. Onze hoofden komen dichterbij maar Jenna draait haar hoofd weg en zegt dat ze nog bezig moet voor haar werk. 'Dan ga ik maar' zeg ik en sta op gevolgd door Jenna. 'SAM WACHT!' roept Jenna en ik sta stil en draai bij. Ze komt op mij aflopen en kust mijn wang. 'Tot snel' fluisterd ze in mijn oor waardoor Ik moet lachen en loop dan weg. Ik stap mijn auto in en rijd naar huis.

----------------------------

Heey,

Ik upload om de dag een de dat komt wat beter uit xx

our souvenir ft. Samuel leijten✔Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu