{Kaj}
Ik word wakker met het meisje van de kroeg naast mij. Ik tik haar voorzichtig aan en ze draait zich meteen om en kijkt mij geschrokken aan. ' Uhm zou je weg willen gaan?' vraag ik zo lief mogelijk ze knikt alleen en trek snel haar kleding aan en vlucht mijn huis uit en iets later hoor ik de deur dicht klappen. Zo die is weg...
{Jenna}
Ik word wakker in de armen van Samuel. Ik kijk omhoog en zie hem nog slapen ik verplaats mezelf iets en ik vol hoe Samuel zijn greep losser word. Ik krup meer op zijn borst en dan voel ik hem bewegen. Volgens mij heb ik hem wakker gemaakt met mijn beweging. 'Je was geweldig vanacht' zegt Samuel lief ik weet gewoon dat hij aan het grijnzen is. Ik kijk omhoog en kijk hem aan in zijn ogen en druk een kus op zijn mond 'jij was ook geweldig' zeg ik met een grijns. Ik zie Samuel nog breder grijnzen dan wat hij al deed. 'Zullen we ontbijten?' vraag ik lief Samuel knikt instemmend en ik ga dan van hem af en trek mijn trainingsbroek aan en een trui. Samuel doet ook een trainingsbroek aan en een wit shirt waardoor je lichtjes zijn sixpack ziet.
We lopen hand in hand naar beneden en pakken wat we nodig hebben en zetten het op de tafel. IK ga zitten en snijd een broodje open en beleg hem met kaas. Ik zie Samuel mij aan kijken en zie hem mij lief aan kijken. 'Jen?' vraagt hij 'Sam?' kaats ik terug 'wil je bij mij op schoot?' vraagt hij met puppyogen. Ik knik lachend en ga op zijn schoot zitten en eet mijn broodje veder op. 'wat zullen we vandaag doen?' vraagt hij als ik mijn broodje op heb 'uhm ik kan niet zoveel met mijn knie weet je nog' herriner ik hem er aan 'owh ja dat is waar ook. ik ga je gewoon verwennen' zegt hij met een cheecky glimlach waardoor ik moet lachen.
'En wat houd dat verwennen in?' vraag ik met een glimlach 'zie je straks wel' fluisterd hij in mijn oor 'haha oke' zeg ik 'ruim jij de spullen op?' vraag ik hem smekend ' vooruit dan maar' zegt hij met een lach. Als Samuel alles heeft opgeruimd tilt hij mij op in bruidstyle en legt mij op de bank. 'Zullen we film kijken?'vraagt hij ik knik. Hij zet een of andere horror film op en pakt een dekentje en maakt popcorn. Als hij daar klaar mee is zet hij de bak op mijn schoot en tilt mij op zijn schoot en legt de deken over ons heen. Ik start de film en na een half uurtje komt een spannend stukje dus kruip ik helemaal in Samuel's shirt. Langzaam voel ik mijn oogleden zwaar worden en val in slaap.
________________________________________________________________
Jeey weer een stuk online! sorry dat jullie zo lang moesten wachten! x
JE LEEST
our souvenir ft. Samuel leijten✔
FanfictionJenna leert nieuwe mensen kennen door haar beste vriend Kaj van der Voort. #3e in algemene fictie 19-08-2015