{Jenna}
Samen met Sam en Dioni lopen we naar huis want Samuel was te dronken om te rijden. Eindelijk aangekomen bij mijn huis loop ik regelrecht naar mijn eigen kamer en Dioni naar de logeerkamer. Ietsjes later komt Samuel mijn kamer binnen lopen en kleed zich om en gaat vast in bed liggen.
Als ik klaar ben met omkleden stap ik ook in bed en ga tegen Sam aan liggen. 'Good night babe' zegt Sam zachtjes en drukt een kusje op mijn wang voordat ik mijn ogen sluit.
{Samuel}
Ik word wakker door dat Jenna onrustig in haar slaap draait. Zachtjes schudt ik haar wakker ze knipperd een paar keer tegen het licht en kijkt mij dan angstig aan. 'Sorry had een nachtmerrie' zegt ze een beetje trillend 'is niet erg babe' zeg ik en druk een kus op haar voorhoofd.
'Zullen we gaan ontbijten?' stel ik voor ze knikt een beetje afwezig en loopt dan samen met mij naar de woonkamer. We treffen Dioni in een trainingsbroek en een shirt van mij 'good morning sunshine's' zingt Dioni vrolijk ik grinnik kort en help dan Jenna met de tafel te dekken.
Dioni staat op en helpt ook mee. Eenmaal aan tafel hebben we het over de videoclip die morgen gaat plaats vinden. Vandaag hebben we de generale repetitie en dan als de clip is gelanceerd komt er een gala waar ik dus heen ga met Jenna.
Als we het eten op hebben kleed iedereen zich om en haasten we ons naar de dans studio waar de anderen al ongeduldig staan te wachten. 'He he eindelijk zijn jullie er' zegt Jai duidelijk geirriteerd. We zeggen niks en dumpen onze spullen bij de rest en haasten ons naar de andere. 'Oke lets go' zegt Shaker en we beginnen met de warming-up...
JE LEEST
our souvenir ft. Samuel leijten✔
Fiksi PenggemarJenna leert nieuwe mensen kennen door haar beste vriend Kaj van der Voort. #3e in algemene fictie 19-08-2015