{Jenna}
Ik krul mijn haar plukje voor plukje. Als ik daar klaar mee ben doe ik mijn make-up daarna trek ik mijn zwarte jurkje aan. Ik loop naar mijn woonkamer en zie dat Samuel al klaar is. Hij heeft een zwarte skinny jeans aan met wit oversized shirt aan. Hij heeft de moeite niet gedaan en heeft een grijze beanie op zijn hoofd.
‘Je ziet er goed uit’ zegt hij en loopt naar mij toe ‘jij mag er ook wel wezen’ zeg ik met een lachje. ‘Doe je geen hakken aan?’ vraagt hij ik knik nee ‘ik doe gewoon mijn zwarte lage allstars aan’ zeg ik. Hij lacht even en pakt mijn hand vast.
We verlaten mijn appartement en lopen naar Samuel’s auto. Ik stuur Amber een bericht dat we er aan komen en stop dan mijn telefoon weer weg. ‘Ik heb er zin in’ zeg ik vrolijk Samuel kijkt mij fronsend aan ‘uhm ja ik ook’ zegt hij en richt zich weer op de weg. We komen aan bij de club en stappen uit.
Ik zie ons groepje al staan (bestaat uit: b brave en tp4y en Max het vriendje van Amber) Ik loop naar de meiden en geef ze een voor een knuffel. ‘Zullen we naar binnen gaan?’ stelt Dioni voor iedereen stemt in en we laten onze jas bij de garderobe.
Ik loop samen met de meiden naar de bar en bestel een Bacardi-Cola. De andere meiden bestellen ook iets en samen drinken we het op en lopen daarna naar de dansvloer. Ik zie de jongens op een bank zitten ik loop er naar toe en sleur Samuel van de bank. ‘Wat doe jij nou weer?’ vraagt hij lachend 'jou mee sleuren op de dansvloer’ zeg ik bijdehand.
De andere meiden hebben de jongens ook mee gesleurd en staan ik en Dioni te twerken. Ook al kan Dioni niet echt goed twerken we hebben wel plezier daarna dans ik een beetje met Samuel en de andere meiden. Na een goed uur te hebben gedanst loop ik weer naar de bar en bestel een shotje.
Ik gooi hem in een keer achter over en draai me dan om. Ik zie dat Kaj sjans heeft met een meisje. Ze dansen wat met elkaar en het meisje vind Kaj duidelijk leuk hij haar volgens mij ook wel. Amber komt op mij aflopen en komt naast bij zitten op een barkruk. ‘Kijk hij heeft eindelijk sjans met een ander’ zeg ik met een grijns ‘haha mooi zo’ zegt Amber lachend.
*******
Heey!
weer een stukje online morgen komt de uitslag wie dat meisje is die met Kaj danst en zijn gf word!
x
JE LEEST
our souvenir ft. Samuel leijten✔
FanfictionJenna leert nieuwe mensen kennen door haar beste vriend Kaj van der Voort. #3e in algemene fictie 19-08-2015