{Samuel}
Jenna zit met een verbeten gezicht op de stoel als haar knie word bekeken. Ze sturen Jenna door naar het ziekenhuis en ik til haar weer op. Ik loop naar de auto met Jai en Sterre achter mij aan. Jai doet voor mij de deur open en ik zet Jenna op de bijrijdersstoel en klap de deur dicht. 'Gaan jullie ook mee?' Vraag ik ze knikken en stappen in zelf stap ik ook in en rijd weg. Jenna kruipt tegen mij aan en zegt 'bedankt voor alles' en geeft mij daarna een kus op de wang. 'Geen problem's zeg ik en richt me weer op de weg. Als we zijn aan gekomen til ik Jenna weer op en loop het ziekenhuis binnen. Ik loop naar de balie en zeg 'mijn vriendin is bij voetbal onderuit gegaan en moet naar de spoedeisende hulp' 'u kunt die kant op' wijst de vrouw achter de balie. Ik knik kort en loop naar wachtkamer wachtend op een dokter. Jenna zit op schoot en kijkt mij met een pijnlijk gezicht aan 'ik heb zo'n pijn' zegt Jenna met tranen in haar ogen 'rustig maar' sus ik een beetje. Sterre komt met koffie aan lopen en Jai met thee. Sterre komt bij Jenna zitten en geeft haar een knuffel. Jai komt aan mijn andere kant zitten en we praten wat totdat er een zuster aan komt en zegt 'Jenna Morst' ik loop met Jenna in mijn armen naar de behandelkamer 'kunt u ons even alleen laten' Vraagt de dokter ik knik kort en loop weer terug naar Jai en Sterre.
{Jenna}
'Er moeten even foto's van worden gemaakt, mevr.Morst' zegt de dokter ik knik en er komt een zuster met een rolstoel aan lopen. Ik begrijp haar en ga er in zitten ze duwt de rolstoel een kamertje in en ik moet met mijn been op een verhoging liggen en dan worden er foto's gemaakt. De dokter komt er aan lopen 'Er is niks gebroken of gescheurt je hebt alleen je knie zwaar gekneust dus over 3 week mag je weer sporten en dansen.' Ik bedank de dokter en krijg krukken mee en hink de kamer uit naar Samuel en de andere. 'En?' vragen ze allemaal te gelijk. 'Alleen zwaar gekneust mag over 3 week weer dansen' 'gelukkig pas over 4 week gaan we de clip opnemen' zegt Jai. Ik knik en samen lopen we het ziekenhuis uit naar huis.
_________________________________________________________________________________
Heey,
sorry dat ik gister niet had geuppload ik was naar het ziekenhuis voor mijn knie.
x
JE LEEST
our souvenir ft. Samuel leijten✔
FanfictionJenna leert nieuwe mensen kennen door haar beste vriend Kaj van der Voort. #3e in algemene fictie 19-08-2015