25

638 19 0
                                    

{2 weken later}{Samuel}

Ik woon nu een week bij Jenna en het bevalt me goed. 'SAM!' gilt Jenna vanuit de slaapkamer ik haast me er naar toe en zie dat ze helemaal in stijl is gekleed. 'Nu jij nog in je pak' zegt ze grijnzend 'ja' zeg ik en loop naar de kast. Ik vis mijn smoking uit de kast en trek hem aan in mijn ooghoek zie ik dat Jenna naar mij staart.

‘Kun je het zien?’ vraag ik grijnzend ‘ja heel erg goed zelfs’ zegt met een lachje. Ik knik en knoop mijn overhemd dicht. Als ik bij mijn vlinderstrik ben kijk ik Jenna haar kant op ‘moet ik je ven helpen?’ vraagt ze lachend. ‘Graag’ brom ik ze loopt mijn richting op en strikt mijn strik. ‘Trouwens je ziet er goed uit’ fluister ik in haar oor ze kijkt mij grijnzend aan ‘jij mag er ook wel wezen’ zegt ze en sleurt me daarna haar appartement uit.

Voor de deur staat al de limousine die ons naar het gala brengt. We stappen in en zien ook de andere al zitten. ‘Heey jullie hebben je wel opgedoft’ grapt dioni die zelf ook een pak draagt ‘jij ook’ zegt Jenna lomp en praat daarna wat met Kaj. Aangekomen bij de rode loper horen we allemaal gegil. Ik kijk Jenna’s kant op en ik zie haar zuchten. De deur word open gedaan en Jai en Sterre stappen als eerst uit gevolgd door Kaj en Quinty daarna Cassius en Zoë en Daarna Dioni met Nour met Max en Amber op de hielen.

Als allerlaatst stappen Jenna en ik uit en we worden meteen met vragen bekogeld. ‘Samuel wonen jij en Jenna samen?’ ‘Jenna dans jij in de nieuwe videoclip?’ dat soort vragen. Maar ik reageer er niet op en poseer met Jenna voor een paar camera’s. We maken nog met z’n allen een foto en daarna lopen we naar binnen waar we Brahim treffen.

‘Hey, jongens jullie moeten mee naar de zaal’ zegt hij we volgen hem met z’n allen en gaan in de zaal zitten. Het stroomt langzaam vol en dan begint ons nieuwe filmpje ‘als je van mij bent’. Daarna lopen we de zaal uit en doen nog een paar interviews. Dan loop ik richting Jenna en sleep haar de dans vloer op. ‘wat ben je toch attent’ zegt ze met een grijns ‘ik weet het’ zeg ik met een grijns. Ik pak haar vast en zo dansen we langzaam door de zaal. Ik zie ook Quinty en Kaj aan elkaar vast geplakt en het zelfde geldt voor Sterre en Jai aan de kant zie ik Cassius en Zoë weer kleffen en Nour en Dioni zitten wat te lachen.

*********

Heeeeee,

ben weer beter:)

maar ik heb deze week veel toetsen maar ik probeer te uploaden!

xx

our souvenir ft. Samuel leijten✔Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu