{Jenna}
Ik haal voorzichtig mijn lippen van die van Samuel. Als ik omhoog kijk zie ik Samuel mij grijnzend aan kijken. ‘Zullen we naar binnen gaan?’ vraag ik en hij knikt en sleurt mij mee naar zijn auto we stappen snel in en rijden weg. ‘Dat was leuk’ zegt Samuel grijnzend ‘weet ik alles is leuk met mij’ zeg ik en lach even kort.
Samuel kijkt mij even kort aan en geeft mij zo’n blik van jij bent niet helemaal goed. ‘Hou wel van je hoor’ zegt hij lachend en richt zich dan weer op de weg. ‘Zullen we naar de stad gaan?’ vraag ik ‘is goed’ zegt hij en neemt de afslag naar het centrum. Samuel parkeert zijn auto en samen stappen we uit. ‘zullen we naar een cafétje toe?’ vraagt hij ik knik en pak zijn hand.
We verstrengelen onze vingers en lopen een cafe binnen. We gaan aan een tafel zitten ‘wat wil je voor drinken?’ ‘cola’ antwoord ik hij knikt en loopt naar de bar. Ik kijk wat om me heen en zie Zoë en Casius wat verder op zitten.
Ik sta op en loop richting Zoe en Casius ‘heey’ zeg ik ze kijken op en zeggen ‘heey’ terug. ‘Ik mag meedansen in de clip’ zeg ik hyper. ‘Oh echt’ zegt Zoe vrolijk en staat op om mij een knuffel te geven. Ik knuffel haar kort terug en laat haar daarna los. ‘Dat is goed om te horen’ zegt Casius en geeft mij ook een knuffel.
‘Hey, man’ hoor ik achter me ik draai me om en zie Samuel met twee glazen cola in zijn handen. ‘Kom erbij zitten’ zegt Zoe vrolijk we knikken en schuiven aan bij ze en praten gezellig wat over alles als ik opeens Kaj zijn stem hoor.
Ik kijk op en zie hem staan met Dioni, Jai en Sterre. ‘Heey’ probeer ik zo vrolijk mogelijk te zeggen. Ik sta op en geef iedereen een knuffel behalve Kaj. Hij kijkt mij geirriteerd aan maar zegt niks. Ik ga weer zitten naast Samuel en Sterre gaat naast mij zitten.
Als ik het nieuws over mijn knie vertel staart Kaj mij de hele tijd aan. ‘Dat is goed om te horen’ zeggen Jai en Dioni tegelijk. Ik knik vrolijk en leun tegen Sam aan. ‘Zullen we vanavond uitgaan?’ stelt Jai voor iedereen stemt in en spreken af bij de club. Veder praten we nog wat gezellig maar kaj blijft me maar aan kijken.
Mijn geduld raakt op en ik doe…
*********
Heey!
weer een deel online!
Hebben jullie het al gezien... ik heb een nieuwe omslag gemaakt voor dit boek! wat vinden jullie er van?
x
JE LEEST
our souvenir ft. Samuel leijten✔
FanfictionJenna leert nieuwe mensen kennen door haar beste vriend Kaj van der Voort. #3e in algemene fictie 19-08-2015