9

910 29 0
                                    

{Jenna}

Eenmaal thuis ga ik op de bank zitten en kijk wat op mijn telefoon. Ik krijg een bericht van Kaj & Sam binnen eerst open ik die van Sam: heey Jen, is het goed dat ik vanavond langs kom? x Sam. ik: Heey, is goed x j. Daarna open ik die van kaj: ik moet je spreken... nu!  ik: okey, kom maar langs bij mij thuis. kaj: tot zo... ik sluit whatt'sapp af en zet de tv aan in de hoop dat er iets leuks op is. Er is niks op tv dus zet ik hem uit. Ik hoor de bel en ik hinkel naar de deur en doe hem open. Als ik de deur open doe zie ik Kaj staan en geef hem een knuffel en laat hem binnen als hij zijn jas heeft opgehangen loopt hij naar de woonkamer met mij hinkelend er achter aan. 'Waar wilde je het met me over hebben?' vraag ik terwijl ik ga zitten 'ik ben verliefd....' zegt Kaj. 'O, leuk! op wie? vraag ik met een grijns 'op jou!' zegt Kaj mijn grijns verdwijnt meteen weer 'ik heb al met Sam en ik voel niks voor je Kaj' zeg ik 'sinds wanneer?' vraagt hij opdringerig 'sinds eergisteren' zeg ik. "Oke" is het enige wat Kaj zegt en loopt dan weer weg en iets later hoor ik de deur dicht slaan. Ik laat hem maar afkoelen en val langzaam in slaap op de bank.

....de volgende ochtend....

Ik word wakker gemaakt door iemand die op deur zit te bonzen. Ik wrijf in mijb ogen en hink naar de voordeur waar ik een bezorgde Samuel zie staan. Ik doe de deur open en Sam stormt naar binnen. 'Waarom liet je niks van je horen?' vraagt Samuel bijna huilend van bezorgdheid 'sorry was ik vergeten'zeg ik met tranen in mijn ogen 'awh babe niet huilen'zegt Sam en trekt mij in een knuffel. Als ik terug trek van zijn greep vraag ik of we een film zullen gaan kijken. Uiteindelijk kijken we de middag films en is het al snel 18:00 dus bestellen we een pizza. Als ik ga douchen en weer terug kom in een trainingsbroek en een trui van Sam staat mijn slaapkamer vol met allemaal brandende kaarsen. Ik voel hoe Sam me van achter knuffeld en een kus op mijn drukt. Ik draai me om en zoen Sam vol met passie op zijn mond. Sam gaat met zijn hand langzaam naar beneden en laat hem rusten op mijn kont. Hij kijkt mij aan en knik ik weet wat hij wil hij gaat langzaam met zijn hand onder mijn trui en trekt hem uit. ik doe het zelfde bij Sam en en trekken onze broeken uit nu staan we alleen nog maar in ons ondergoed. Sam tilt mij op en legt mij op bed en geeft kusjes in mijn nek en gaat tot ongeveer mijn buik en dan weer terug. Hij trekt met moeite mijn bh uit en daarna mijn string. Ik trek snel zijn boxer uit en veder weet je wel wat er gebeurt. Daarna vallen we uitgeput in slaap.

{Kaj}

Hoe dom kan ik zijn om weg te lopen van Jenna. Ik loop naar de dichtsbijzeinde kroeg en bestel een biertje. Er komt een meisje naast mij zitten en al snel raken we aan de praat. Iets later vraag ik of ze mee gaat naar mijn huis waar ik al snel spijt van na "wilde nacht" valt ze bij mij in slaap

_____________________________________________________________________________________

Heey,

 een fijne kerst allemaal en een gelukkig nieuw jaar! xx

our souvenir ft. Samuel leijten✔Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu