{Samuel}
We rijden mijn straat in en ik pakeer de auto voor de deur. Als we uitstappen staat Jenna al bij de deur. 'Ik ga douchen' zeg ik en loop naar boven gevolgd door Jenna. 'Wat ga jij hier doen dan?' Vraag ik lachend 'owh even mijn slaapplaats inspecteren' zegt Jenna grijzend en lopen mijn slaapkamer in. Ik pak een wit t-shirt met een leren jasje en een spijkerbroek en een boxer. 'Tot zo' zeg ik en geef Jenna een kus op haar voorhoofd en loop dan naar de badkamer en doe de deur dicht. Als ik onder de douch stap was ik mezelf snel en droog me daarna af en kleed me aan. Ik doe mijn haar goed en doe mijn sneakers aan. Als ik mijn kamer weer binnenloop zie ik Jenna tv kijken 'waar zijn je ouders en zusjes en zussen?' Vraagt Jenna. 'Die zijn vanavond niet thuis' zeg ik en kom bij Jenna op bed zitten. 'Sam?' Vraagt Jenna 'ja Jen' zeg ik 'betekende die zoen van daar straks iets?' Vraagt ze. 'Ja' zeg ik en dan vraag ik 'Jenna,zou je de mijne willen zijn?' 'Heel graag Sam' zegt Jenna lief en gaat tegen mij aan zitten. We draaien ons hoofd bij en kijken elkaar diep in de ogen aan. Wat zijn haar ogen toch mooi denk ik bij mezelf en kom lanzaam dichterbij met mijn hoofd en voel haar zachte lippen weer op de mijne. Ik vraag met mijn tong toestemming en die geeft ze al snel. Jenna streelt met haar hand over mijn wang tijdens de zoen. We worden verstoord door de bel. Ik trek geirriteerd terug en loop de trap af en doe de deur open waar ik Amber en Dioni zie staan. 'Zijn we op tijd?' Vraagt Amber 'ja' zeg ik lachend. 'Is Jenna boven?' Vraagt Amber 'ja' antwoord ik weer en Amber loopt naar boven. 'Kom je bro' vraag ik 'ja, maar heb je haar gescoord?' Vraagt Dioni lachend 'jaaa eindelijk is ze de mijne' zeg ik trots en samen lopen we naar boven naar de meiden. Als we de kamer binnen komen zien we Amber en Jenna selfies maken. 'Zullen we gaan?' Vraagt Dioni iedereen stemt in en met z'n allen lopen we naar buiten. Ik doe nog een laatste check en sluit de deur en doe hem opslot. 'Zullen we met scooters gaan?' Vraag Jenna 'is goed, Dioni en ik hebben toch ons rijbewijs' en ik pak samen met Dioni een scooter uit de schuur. Jenna stapt bij mij achterop en Amber bij Dioni en dan rijden we weg. Als we zijn aangekomen in Amsterdam stappen we af en ik zet de scooter weg. 'Zullen we naar Jimmy whoo gaan?' Vraagt Dioni en samen lopen we naar Jimmy whoo. Als we binnen zijn ben ik Dioni en Amber al snel kwijt. Jenna gaat aan de bar zitten en besteld een bacardi-cola en drinkt hem op. Ik bestel het zelfde en kom bij haar zitten aan de bar. 'Zullen we zo dansen?' Vraagt Jenna ik knik en word meegesleurd de dansvloer op. Het is een voordeel dat ik kan dansen en Jenna ook. En dan opeens hoor ik 'als je van mij bent' door de zaal. Ik zie Jenna grijnzen en dansen het stukje uit de dancebattle mensen komen om ons heen staan als een kring en Amber komt bij Jenna staan en die krijgen als 1e de beurt en ze gaan helemaal los. Als ik aan de beurt ben is Dioni net op tijd en samen dansen we de battle. Uiteindelijk hebben wij gewonnen en komt Jenna op mij aflopen en zoent mij vol passie.
{Dioni}
Als ik me omdraai zie ik Samuel en Jenna weer aan elkaar zitten lebberen. 'Gaan jullie lekker?' Schreeuw ik boven het geluid uit. Jenna laat Samuel even en zegt 'heerlijk hoor moet je ook eens proberen' ik moet lachen en loop dan naar Amber. 'Zullen we zo naar huis het is al 02:48' zegt Amber ik zal de anderen even inlichten. Ze lopen mee en rijden met de scooter naar Sam's huis en gaan slapen.
JE LEEST
our souvenir ft. Samuel leijten✔
FanfictionJenna leert nieuwe mensen kennen door haar beste vriend Kaj van der Voort. #3e in algemene fictie 19-08-2015