4

1.2K 34 0
                                    

{Kaj}

Ik word wakker door dat Jenna zit te woelen in haar slaap. Ze ligt met haar rug naar mij toe dus ik knuffel haar voorzichtig. Ze draait zich om en ligt nu met haar gezicht naar mij toe. 'Kan je niet slapen? ' vraag ik 'nee niet echt' zegt Jenna. We kijken elkaar aan en komen steeds dichterbij met ons gezicht. Ik voel hoe ik langzaam mijn lippen op die van Jenna plaats en vraag toestemming met mijn tong die ze al snel geeft. Het word van een rustige kus een wilde en intieme zoen. Ik ga langzaam met mijn hand onder haar shirt en ze laat het toe. Jenna trekt mijn shirt uit en ik die van haar. Nu ligt zij alleen nog in haar bh en string. 'Mag ik veder?' Vraag ik Jenna knikt en zoent mij dan. Ik trek haar bh en string uit en zij mijn boxer. 'Heb je een condoom? ' vraag ik Jenna knikt en pakt er een uit haar nachtkasje en geeft aan mij. Ik doe hem om en dan je weet wel...:') (sorry ga ik nii beschrijven) als we klaar zijn laat ik me bezweet naast Jenna vallen. 'Je was geweldig' zeg ik en zie dat Jenna moet blozen. 'Kaj je weet wel he dat we beste vrienden zijn' zegt Jenna wanhopig. 'Wat is er Dan?' Vraag ik 'Nou, je weet toch dat ik binnenkort met Samuel ga en hoe moet ik tegen hem doen' zegt Jenna wanhopig. 'Gewoon alsof er niks is gebeurd tussen ons' zeg ik lief. 'Kaj?' 'Ja?' Zeg ik 'blijven we wel beste vrienden?' 'Altijd!' Zeg ik lief en knuffel Jenna. 'Ik ga mij even omkleden' zegt Jenna en doet haar bh en string weer aan. Ik doe mijn boxer aan en gooi de condoom in de prullenbak. Het is 10:00 's ochtends. Ik hoor Jenna onder de douch stappen en even later komt ze terug in een trainingsbroek met croptop aan 'jij kan' zegt Jenna lachend. 'Trouwens hoelaat moeten we bij de dans studio zijn?' Vraagt Jenna '12:00' ofzo iets 'oke' zegt ze en ik stap onder de douch. Als ik klaar ben met douchen kleed ik me aan. In een trainingsbroek en t shirt met vest kom ik de keuken in lopen en zie dat het ontbijt klaar is. 'Wel toevallig he dat je in onze nieuwe clip mag dansen' zeg ik lachend 'heel erg toevallig' zegt Jenna wenkbrouw-wiebelend. 'Schiet nou maar op met eten' zegt jenna lachend. Als ik klaar ben doe ik mijn pet op en zie dat Jenna die van Sam op heeft. Ze ziet dat ik er naar staar en 'van sam geleend' zegt ze snel. We lopen het appartement uit en gaan met de bus naar global dans. Eenmaal in de studio bespringt Jenna Sam en vallen ze samen op de grond. Als ze uit geknuffeld zijn begroet Jenna iedereen met Een knuffel. 'Okee kunnen we beginnen? ' vraagt shaker. 'Jaaa' roept iedereen. 'Maar voor dat we Jenna echt de rol geven moeten we eerst zien of het aan kan' zegt Shaker grijzend. 'Oke Jen,je gaat een duet dansen met SAM' zegt Shaker. 'Je weet wel die ene die je vorige keer samen hebt geleerd' zegt Sam 'oke' zegt Jenna en gaat klaar staan met Sam. De muziek word gestard en ik geef toe het was een intieme dans. Als ze klaar zijn word er geklapt en Jenna vliegt Sam om de hals. 'Nou Jenna... Je hebt de rol!' Zegt Shaker. Jenna wordt aan alle kanten geknuffel door de jongens en door mij.

{Dioni}

Jenna is helemaal blij maar als we bezig gaan met de dans is ze wel weer serieus. Als we even wat gaan drinken als we pauze hebben zit Kaj steeds op haar en Sam te letten. Volgens mij krijgen die 2 wel wat. Opeens komen Amber,Sterre,nour&zoe binnen lopen. Ik zie Jenna op Amber afrennen want die zijn goeie vriendinnen. Die meiden met z'n 5en is echt hecht geworden in korte tijd. Natuurlijk gaat Zoe naar Cassius en Sterre naar Jai. Tot mijn verbazing zie ik Samuel naar Jenna lopen en hij haar zoend. Waardoor Kaj jaloers zit te kijken. Iedereen joeld naar hun en als ze terug trekken knuffelen ze. Ik zal straks wel even met Kaj praten.

our souvenir ft. Samuel leijten✔Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu