Seminggu sudah pun berlalu.Suasana asrama yang tenang itu dicemari dengan jeritan,pekikan dan laungan.Bunyi itu semua datang dari bilik si putera dan si gadis.
"Argh!!.Bunuh dia!!" jerit si putera melompat-lompat di atas katil si gadis.
Si gadis yang ketakutan hanya mampu melihat 'mahkluk' itu ke hulur dan kehilir.Buat pengetahuan semua,katil si gadis itu dipanjat naik oleh si putera dengan pantas.Mereka berdua memarahi di antara satu sama lain.
"Awak kan lelaki!.Pergilah bunuh!" jerit si gadis menolak bahu si putera.
"What?.Don't touch me!.Kill that thing!!" si putera menolak kembali badan si gadis.
Si gadis naik berang,rambut si putera di tarik memandangkan pentengkaran mereka itu tidak membuahkan hasil.Makhluk itu pula masih lagi berkeliaran di sana sini.
"Yahh!!.Awak kan lelaki!!.Bertanggungjawab lah sikit!!" putera mengaduh kesakitan.Si gadis mengetap gigi.
"Let me go!" si putera meronta untuk dilepaskan.
"Let me go?!.Yah..bunuh benda tu!!" si gadis tekad.Dia menolak badan si putera dari belakang dan dum!.Bunyi yang kuat kedengaran.
Si putera mengaduh kesakitan.Si gadis memberi serangan curi.Makhluk itu pula sudah hilang entah ke mana.Si gadis yang berada di atas katil tidak tahu mahu membuat apa.
"Yah Song Hyu Na!" si putera menarik tangan si gadis turun dari katil dengan kasar.
"Apa?!" marah Hyu Na.
"Apa?.Apa kau kata?!.Sakit tau tak!" Jungkook menolak dahi Hyu Na dengan kuat.
"What the?!" Hyu Na membulatkan matanya.Tangan Jungkook dicubit sekuat hati.
Jungkook masih lagi tidak berpuas hati.Bantal di atas katil diambil dan dicampak ke arah Hyu Na.Geram dia dengan perangai gadis itu.
"Setakat tikus pun awak takut ker?!" marah Hyu Na.
"Tikus itu mahluk yang kotor kau tau tak!.Kenapa kau tak bunuh?!" marah si Jungkook pula.
Hyu Na hanya mampu ternganga.Dia yang kena bunuh?.Memang taklah kan.Subang Jungkook ditarik.
"Awak tu lelaki.!Apa pun tak boleh buat!" Hyu Na berkata sambil mengetap gigi.
"Sakitlah!.Lepaskan!.Jimin!!!" jerit Jungkook.
"Jimin?!.Dia takkan datang!.Eee,geramnya!!" Hyu Na memukul-mukul kepala Jungkook.
And tiba-tiba Hyu Na dapat rasakan sesuatu yang lembut berada di kakinya.Dia menelan air liur.Bulu roma sudah meremang.
"Argh!!" Hyu Na melompat ke arah Jungkook.
Jungkook melihat benda yang sedang merenungnya di atas lantai.Hyu Na yang sedang dalam dukungannya hanya mampu menjerit.
"Arghh!!!!!!" Jungkook berlari ke arah katil dengan Hyu Na yang didukungnya.
"Mama!!!" Jungkook menjerit memanggil ibunya.
"Eun Hee!!!!!" Hyu Na menjerit di gegendang telinga Jungkook.
"Woi!.Apa ni?!!.Sakitlah telinga aku!!" Jungkook menjerit kebengangan.
And tiba-tiba suasana yang bising itu kembali senyap dengan kehadiran dua manusia di muka pintu.Hoseok and Kyo Mi masing-masing terdiam tidak terkata.Keadaan bilik itu tongkang pecah.
"Apa yang dah jadi ni?" Kyo Mi melangkah masuk dan tiba-tiba makhluk itu datang ke arah Kyo Mi.
"Mii chan?" Hoseok mengambil tikus itu dan membelainya.
"Mii chan!.Puas Kyo Mi cari" Kyo Mi mencium kepala tikus atau lebih tepat lagi hamster.
Mereka berdua yang berada di atas katil masing-masing terkedu dengan perbuatan Kyo Mi itu.Hoseok pula menggeleng gelengkan kepala.
Pagi pagi lagi aku dah sakit kepala...
>>>>>>>>>>>>>♡<<<<<<<<<<<<<
Author's Note ;
Sorry sebab lama tak update.Ampunka sayaaa.
YOU ARE READING
MY ROOMMATE IS A BOY?! [DC]
FanficSong Hyu Na ialah seorang gadis yang selalu berpindah sekolah. Kali ini sudah kali ke-20 dia berpindah sekolah. Kehidupannya hanya seperti gadis biasa yang lain, tetapi gadis yang biasa boleh menjadi luar biasa. Kisah hidupnya yang dahulu langsung t...