11.fejezet

1.6K 67 17
                                    


☽⋯⋯⋯⋯⋯⋯⋯⋯⋯⋯⋯⋯⋯☾

11. 𝓕𝓮𝓳𝓮𝔃𝓮𝓽

-𝓐𝔃 𝓪𝔃 𝓮𝓵𝓼𝓸̋ 𝓬𝓼𝓸́𝓴 -

☽⋯⋯⋯⋯⋯⋯⋯⋯⋯⋯⋯⋯⋯☾


Másnap reggel Hermione két barátja helyett, Ginny mellett foglalt helyet reggelinél. Ron furcsa pillantásokat lövellt a lány felé, mire Hermione csak vállat vont.

Hermione egy könnyed kis beszélgetéssel kezdte, aminek Ginny szemmel láthatóan örült. Jó volt mindkettőjüknek egy kis lányos csevej.

Volt szó fiúkról, virágokról, az iskola megrendezésére kerülő báljáról, még azt az emléket is felelevenítették, amikor Ron kiakadt a két lány egyik tréfáján.

- Tudod Hermione, elhatároztam, hogy ebben az évben nem lesz senkim - kortyolt egyet a teájából Ginny.

- Nagyon helyes - bólintott elismerően Hermione. - Legalább jobban tudsz koncentrálni a tanulásra és a vizsgákra.

- Azért ne essünk túlzásba - nevettet fel a lány, a kezét védekezően maga elé emelve. - Igazából rájöttem, hogy ha nem vagy szerelmes, akkor nem igazán buli együtt lenni valakivel. Igaz vannak jó dolgok is, tudod egy kis kaland, ilyesmi.

Hermione elhúzta a száját, mire Ginny még jobban nevetett: - Hermione, ugyan már. Élvezni kell azért az életet. Nem vagy rossz ember azért, mert jól érzed magadat.

- Örülök, hogy így gondolod - torzult fintorba Hermione arca.

- Egyetlen emberbe voltam szerelmes - folytatta Ginny -, és ő még csak rám se hederített - tévedt a tekintete Harry felé, aki épp valamin nevettet Ronnal. - A szerelem szívás. Főleg, ha viszonzatlan.

Hermione együtt érzően megfogta Ginny kezét: - Tudod, az élet már csak ilyen. Na meg a fiúk egy görények.

- Pontosan - vigyorgott Ginny. - De azért, ha szerelmes vagy....

- Ha szerelmes vagy, akkor mindent tökéletesnek látsz - fejezte be Hermione. - Átok, de még is, annyira jó, amikor az ember szerelmes.

- Hiszen te még nem is voltál szerelmes - jött egy gúnyos hang a háta mögül. Hermionénak meg sem kellett fordulnia, hogy tudja, Draco Malfoy áll mögötte. A fiú éppen a lány mögött sétált el, mikor meghallotta mit mond. És persze, hogy Draco nem tudta szónélkül hagyni.

- Te ezt honnan is tudhatnád? - fordult meg ültében Hermione, csúnyán nézve a mardekáros fiúra.

- Ugyan már, leír rólad, hogy annyira unalmas vagy, hogy még senkid se volt - mérte végig Draco tekintetével a lányt.

- Attól, hogy nem volt senkim, még voltam szerelmes te pofátlan barom - vágta rá a lány. - De azt lefogadom, hogy te még nem voltál szerelmes.

- Nem tudsz te semmit rólam - guggolt le Draco, hogy szem magasságba legyen a lánnyal. - És ha voltam már szerelmes? - vonta fel az szemöldökét.

- Azt se tudod, hogy az milyen érzés. Te nem látsz mást, csak kegyetlenséget és pusztulást. A te szívedben nincs helye a szerelemnek - köpte ki a szavakat Hermione meggondolatlanul.

- Hermione - sziszegte Ginny a lánynak. - Mindenki titeket néz.

Hermione körbe fordult, és az arca lángba borult, ahogy látta, hogy az egész terem rájuk mered. Néma csend volt, és mindenki a nyakát nyújtogatva próbálta követni a jelenetet. Ilyen hangosak lettek volna? Harry és Ron is döbbenten ülve figyelte őket. Ron arcáról leírt, hogy nem sok választja el, hogy közbe avatkozzon.

𝘽𝙄𝙍𝙏𝙊𝙆𝙊𝙇𝙉𝙄 𝘼 𝙁𝙀́𝙉𝙔𝙏 -𝙙𝙧𝙖𝙢𝙞𝙤𝙣𝙚-Where stories live. Discover now