8.fejezet

1.7K 69 29
                                    

☽⋯⋯⋯⋯⋯⋯⋯⋯⋯⋯⋯⋯⋯☾

8. 𝓕𝓮𝓳𝓮𝔃𝓮𝓽
- 𝓛𝓸𝓹𝓸𝓽𝓽 𝓮́𝓻𝓲𝓷𝓽𝓮́𝓼𝓮𝓴 -

☽⋯⋯⋯⋯⋯⋯⋯⋯⋯⋯⋯⋯⋯☾


Hermione szíve hevesen vert a mellkasában a félelemtől. Az alak, aki behúzta őt az oszlop mögé, kicsit sem finoman lökte neki annak kőfalának.

Mielőtt kiálthatott volna, az alak rátapasztotta kezét a lány szájára, megakadályozva azt, hogy bármi hangot hallasson.
Hermione rémülten emelte fel a fejét, és a szeme még nagyobbra tágult döbbenetében, amikor Draco Malfoyt vélte felfedezni az eddig ismeretlen alakban.

- Maradj csendben - suttogta a fiú. Óvatosan elvette a kezét a Griffendéles lány szájáról.

- Te teljesen megőrültél? - akadt ki Hermione. Nagyon dühösnek tűnt. - Azt hittem menten elkap a szívinfarktus, te idióta.

- Szerintem nagyon mulatságos volt, ha engem kérdezel - kuncogott fel Draco halkan. - Az a rémült tekinteted, meg amikor rájöttél, hogy....Aúú - kapott a vállához fájóan. - Miért ütöttél meg?

- Ennél sokkal nagyobbat érdemelsz, te gazember - mutatott az ujjaival fenyegetően a lány. Van benne tűz, nem is kevés, gondolta Draco.

- Nem tudnád befogni? - kérdezte Draco bosszúsan.

- De. Csak mivel nem értem, minek álldogálunk itt, így inkább elmegyek - indult volna, hogy faképnél hagyja a fiút. Csak, hogy Draconak más szándékai voltak.
Olyan közel lépet a lányhoz, hogy az kénytelen volt visszadőlni az oszlopnak. Túl közel vagy. Draco olyan közel állt a lányhoz, hogy mellkasuk összepréselődött, és Hermione érezte a fiú apró lélegzetvételét a fülénél. Már megint ez a hülye bizsergés. El kell innen tűnöm. Most!

- Engedj el, Draco - próbált Hermione kiszabadulni a fiú fogságából. Hiába próbálta ellökni magától a fiút, túl erős volt hozzá, hogy akár csak egy minimétert is mozdítson rajta.

- Persze, Weasleynek engeded, mi? - támaszkodott meg Draco az egyik kezével a lány feje mellett. A füléhez hajolt, hogy oda suttoghassa szavait. - Mit tud, hogy neki engedsz, mi? Hmm...Hermione, válaszolj!

Hermione nem tudott megszólalni. Úgy érezte, mintha elvitte volna a cica a nyelvét. Draco megbolondult. Erre nincs más magyarázat.
És várjunk csak.... Hermionénak szólította? Semmi Granger, vagy sárvérű?

- Jól vagy Draco? Ne kísérjelek el az orvosiba? - kérdezte akadozó lélegzettel.

- Nagyon jól vagyok - motyogta Draco, most a lány hajába temetve az arcát. - De még mindig nem válaszoltál a kérdésemre.

- Hülye vagy. Én nem..mármint...nem...- próbálta összeszedni a gondolatait a lány. - Ne tegyél fel ilyen kérdéseket.

Draco dünnyögött valamit, amit a lány nem értett. Keze Hermione arcára siklott, és simogatni kezdte finoman.
A lány visszatartotta a levegőt. Behunyta a szemét, és élvezte Draconak, az ellenségének, akit mindig is gyűlölt, az érintését.
A fiú keze letévedt a nyakára, mire Hermione ugrott egyet a hirtelen jött érzékeny érintésre.

𝘽𝙄𝙍𝙏𝙊𝙆𝙊𝙇𝙉𝙄 𝘼 𝙁𝙀́𝙉𝙔𝙏 -𝙙𝙧𝙖𝙢𝙞𝙤𝙣𝙚-Where stories live. Discover now