13.fejezet

1.6K 71 14
                                    

☽⋯⋯⋯⋯⋯⋯⋯⋯⋯⋯⋯⋯⋯☾

13.𝓕𝓮𝓳𝓮𝔃𝓮𝓽
- 𝓑𝓪́𝓳𝓲𝓽𝓪𝓵 𝓴𝓮́𝓼𝔃𝓲́𝓽𝓮́𝓼 -

☽⋯⋯⋯⋯⋯⋯⋯⋯⋯⋯⋯⋯⋯☾


Lobogott a tűz a kandallóban. Kellemes meleget árasztott magából, és fénnyel töltötte meg a Griffendél klubhelységet.

Hétvége volt, amit a diákok ki is élveztek, hiszen holnap már tanítás.

Ron éppen egy sakk mérkőzés kellős közepén tartott, és szegény Seamus azt se tudta mit lépjen. A fiú a tarkóját vakargatva próbált rájönni, hogy még is, hogy szedhetné le Ron huszárát, de elkellett ismernie, hogy megint ő fog veszíteni.

- Nem hiszem el, hogy ennyire jó vagy benne - rázta hitetlenkedve Seamus a fejét, majd unottan lépett az egyik gyalogosával.

- Pedig tudhatnád, hogy Ront senki sem képes legyőzni - jegyezte meg Hermione, aki a kényelmes fotelben terpeszkedett, az ölében egy halom jegyzettel. Ma délután fogják megfőzni Darcoval a bájitalt. Már minden készen állt. Egy hét kutató munka után sikerült a lánynak összeállítania a megfelelő receptet. A hozzávalók is megvoltak már, Draco tegnap beszerezte őket.

Holnap lesz bájitaltan, azaz holnap kell leadni Pitonnak az igazság bájitalt.

- Srácok, ti hogy álltok Piton feladatával? - dőlt hátra a fotelben Hermione.

- Sehogy - dünnyögte Seamus. - Megcsináltuk az egyik tavalyi bájitalt, és majd lesz valami.

Hermione erre nem mondott semmit. Szeretett volna, de nem tette inkább.

- És ti, Ron? Crak jó társaság? - vigyorgott a lány vörös hajú barátjára.

- Kurva jó - morogta Ron a sakktáblára összpontosítva. - Össze kotyvasztottunk valamit. Remélem felrobban majd tőle Piton.

- Ron! - szólt rá megdorgálva Hermione. - Ne mondj ilyeneket.

- Aha - mondta oda sem figyelve a lányra. Éppen azon volt, hogy sakk mattot csináljon.

- Szegény Harry - jutott Hermione eszébe barátja, aki az egész napot Pansyvel tölti, hogy kiagyaljanak valamit. Harry és Pansy nem volt hajlandó arra, hogy olyan sok időt dolgozzanak együtt, mint például Hermione és Draco. Így az utolsó pillanatra hagyták feladatukat, és próbáltak vele kezdeni valamit.

- Ma lesz életem egyik legszarabb napja - közölte Harry két barátjával reggel, mielőtt elindult. - Pedig már sok mindenben volt részem, de akkor is ez lesz a legrosszabb mind közül.

Ron vihogva figyelte, ahogy Harry kimászott a portré ajtaján. Hermione pedig nyakon csapta a fiút, hogy mutasson egy kis együttérzést.

- Sakk matt - kiáltott fel győzedelmesen Ron, és felugrott örömében az asztaltól.

- Már meg se dicsérlek - legyintett Hermione, majd felkelt a fotelből. Jegyzetei szanaszét álltak a kezében, volt ami már gyűrött volt a sok olvasástól. - Vacsoránál találkozunk.

- Persze. Addig még játszunk néhány meccset - bólintott Ron.

- Csak szeretnéd - hagyta ott a fiút Seamus, és elindult a szobájába.

Ron szemöldök felvonva nézett a fiú után, majd inkább elkísérte Hermionét az ajtóig.

- Mit csináljak addig egyedül? - nézett a lányra Ron tanácstalanul.

𝘽𝙄𝙍𝙏𝙊𝙆𝙊𝙇𝙉𝙄 𝘼 𝙁𝙀́𝙉𝙔𝙏 -𝙙𝙧𝙖𝙢𝙞𝙤𝙣𝙚-Where stories live. Discover now