( erre a zeneválogatásra írtam. ajánlom, hogy hallgassatok bele...iszonyatosan jó)
☽⋯⋯⋯⋯⋯⋯⋯⋯⋯⋯⋯⋯⋯☾
31. 𝓕𝓮𝓳𝓮𝔃𝓮𝓽
- 𝓢𝔃𝓪𝓫𝓪𝓭 𝓮𝓰𝔂 𝓽𝓪́𝓷𝓬𝓻𝓪 -☽⋯⋯⋯⋯⋯⋯⋯⋯⋯⋯⋯⋯⋯☾
Nem sok fiú várakozott Dracon kívül a lépcső aljánál, a többség a Nagyteremben várt a párjára. A fiú a kezeit a háta mögött összekulcsolva járkált fel-alá. Izgatott volt, kár lett volna tagadnia. Alig bírt nyugton maradni, hacsak szerelmére gondolt, aki bármelyik pillanatban megérkezhet. Nem volt az az idegeskedő típus, de most mégis átjárta az egész testét az izgalommal kevert idegesség. A tenyere enyhén izzadt, és nagyon melege volt az öltönyben, ami alatt fehér inge a hátára tapadt.
Hirtelen megtorpant, és felnézett a lépcső tetejére. Egy döbbent sóhaj hagyta el ajkait, mikor meglátta Hermionét. A szíve olyan bukfenceket vetett a mellkasában, hogy félő volt, kiszakad a helyéről és messzire szalad. Olyan gyönyörű volt a lány, hogy a szépségébe ha lehet, Draco képes lett volna belehalni. Hermione mindig kusza tincsei most rendezetten voltak a tarkójához fogva, és az a pár tincs, ami az arcába hullott, eszméletlenül kívánatossá varázsolta. A ruha pedig....te jó ég, ez az a ruha volt. Draco emlékezett rá, sok éjjel álmodott róla, ahogy kibújtatja belőle a tulajdonosát...
Hatalmasat kellet nyelnie, hogy el ne veszítse a fejét. Tekintete találkozott a lányéval, és el sem engedte, amíg Hermione le nem sétált a lépcsőn, majd megállt előtte. Ajkán félénk mosoly játszott, és a fiú könnyen megtudta állapítani, hogy Hermione is éppúgy ideges, mint akárcsak ő.
Draco megfogta az egyik kezét, és egy csókot lehelt rá. Hermione megborzongott tőle, és látszott rajta, hogy jól esik neki a gesztus. Majd a fiú átkarolta kedvesét, és most a szájára adott egy forróbb, vággyal telibb csókot. Mikor elhúzódott a lánytól, Hermione egy pillanatig kábultan nézett rá, mire Dracoból kitört a kuncogás.- Elég klisés dolog azt mondani, hogy gyönyörű vagy - fogta kezei közé a lány apró kezeit -, de tényleg az vagy. Kedvem lenne minden fiúnak kiszúrni a szemét, hogy rajtam kívül senki más ne gyönyörködjön benned.
A lányból édes kacagás tört ki. - Nekem is kedvem lenne egy-két lányt helyre tenni - nézett a fiú mögé, ahol néhány lány a szemüket meresztve bámulták Dracót. Hermione csúnya pillantására azonban elfordították a tekintetüket, és vihogva továbbálltak.
- Imádom, mikor a kiscica kimereszti a karmait - adott a feje búbjára egy puszit Draco.
Hermione levette a ruhája mellrészéről a virágot, amit odatűzött még indulás előtt, és óvatosan Draco mellkasának bal oldalára, pontosan a szíve fölé tűzte. A halványkék virág ékesen virított a fiú fehér öltönyén, Draco büszkén nézett le rá.
- Mehetünk, hölgyem? - nyújtotta ki bal karját a lány felé, aki elfogadóan belekarolt.
Úgy festettek kívülről, mint egy uralkodói pár. Draco szikár, magas alakja, és Hermione kecses, de annál gyönyörűbb megjelenése azt a benyomást keltette, mintha egy herceg és egy hercegnő sétálna végig a kastély falai között.
YOU ARE READING
𝘽𝙄𝙍𝙏𝙊𝙆𝙊𝙇𝙉𝙄 𝘼 𝙁𝙀́𝙉𝙔𝙏 -𝙙𝙧𝙖𝙢𝙞𝙤𝙣𝙚-
FanfictionHermione Granger a legokosabb boszorkány a Roxfortban. Sokat tanul és rengeteget küzd, hogy ez így is maradjon. Ám senki sem gondolná, hogy mi áll ennek a hátterében. A lány egy hatalmas titkot cipel a vállán, amiről senki sem tud. Egy ostoba csín...