Sekiz💫

15.4K 1.3K 515
                                    

10.01.2021

***

"Başka neye binelim?"

"Trene" dedi hevesle. Atilla kafa sallayıp sırtından iterek yönlendirdi. Bu bindikleri 4. oyuncak olacaktı. Yusuf asla yorulmuyor aynı enerji ile oyuncaklara koşuyordu.

Trenin önüne gelip biletlerini verdiler. Yusuf biraz korktuğu için ortalara bindiler. Tren hareket ettiğinde korkuyla koluna tutundu.

"Sen de istiyorum diyorsun, sonra korkuyorsun anlamadım valla." dedi gülerek. Yusuf utanıp geri çekildi.

Tren aşağıya indiğinde korkuyla bağırdı. Tutunmak istemişti ama çekiniyordu. Atilla bunu anlayıp kolunu uzattı. Anında tutup kafasını gömdü.

O kahkaha atarken, Yusuf hala korkuyla bağırıyordu.

Sonunda indiklerinde Yusuf bir süre kendine gelmeye çalıştı.

"Başka bir şeye binelim mi?"

"Şimdilik hayır" Atilla ilerlerken, Yusuf atış yapılan kısıma göz attı. "Hadi gel" Atilla tekrar elini tutunca Yusuf gerilmişti. Bu adam asla çekinmiyordu. Bunu köyünde yapsa onları taşlarlardı.

Atış alanının önüne geldi. Bileti verip Yusuf'u yanına çekti. "Denemek ister misin?"

"Vuramam ki ben"

"Sizin oralarda yapmıyorlar mı atış falan."

"Abimin silahı vardı ama ben hiç denemedim."

"Gel öğreteyim sana." Yusuf'u çekip silahın önüne getirdi. "Ellerini titretme." Düzgün tutmasını sağladıktan sonra küçük merceği gösterdi.

"Buraya bakıp hedefi belirle ve odaklan."

Yusuf aynı şekilde hareket etti. "Şimdi vur." Yusuf atış yaptı ama sesten dolayı irkilip uzak bir mesafeyi vurdu. "Tekrar deneyelim."

Bu sefer daha yakına isabet etmişti ama hedefi vuramamıştı.

"Bir daha denemek ister misin?" Yusuf hayır diyeceği esnada arkada bekleyen çiftler homurdandı. "Abicim ne oyalandınız ya. Bizde sıradayız!" Genç adama sinirle baktı. Yanındaki sevgilisi olduğu için hava atmaya çalışıyordu.

Atilla sinir olup silahın başına geçti. 10 atış hakkı vardı. 5 atışta ödüller başlıyordu. 8 atışı hepsini isabet ettirerek vurup alayla baktı adama.

Rahatsızca kıpırdanıp kafasını çevirdi.

Atilla, Yusuf'a dönüp: "Var mı istediğin bir oyuncak?" Diye sorunca Yusuf'un gözü ödüllere kaydı.

Koca pandayı görmüştü ama büyük olduğu için çekinmişti. Atilla bakışlarını takip edip pandayı istedi.

"Yaa aşkım ben istiyordum onu" dedi az önceki çiftlerden kız olanı.

Adam böbürlenip önüne geldi. "Kardeşim başka bir şey alsanız?"

"Yok bu iyi" Adam sinirle bakıp: "Erkek lan o. Ne yapcak peluş pandayı" Atilla sinirle üzerine yürüdü adamın.

"Sana ne lan dingil." Adam bariz bir şekilde ürküp geri çekildi. Yusuf yanına gelip: "İstemiyorum ben gerek yok." dese de Atilla mimlemişti bir kere.

"8 atış yap vereyim." dedi. Bariz oyun istiyordu. Bugünlük bu kadar efendi olmak yeterliydi.

Adam bir bakış atıp bileti verdi ve silahın başına geçti. Sevgilisi gaz verdi ona. Ancak 4 atıştan fazla yapamadı. Atilla sırıtıp Yusuf'un kolundan tutup yürüttü. Çift sinirle bakarken Atilla tarifi imkansız bir haz duymuştu.

BİR İYİLİK YAP | bxbHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin