Otuzbeş💫

13.8K 982 191
                                    

24.05.2021

***

''At topu bana!''

''Salak tutamayan sensin!''

''Hayır bok gibi atan sensin!''

Yusuf elinde meyve suyuyla bahçeye inip çardağa ilerledi. Caner ve Görkem top oynuyorlardı. Caner, topu düzgün atmadığı için Görkem'e çığırıyordu.

Çardakta boş bir yere oturup onları izlemeye başladı. Ecem ve Defne sohbet ediyorlardı. Defne elindeki fincandan fal bakıyordu. ''Bana da bakar mısın?''

''Kahve içtin mi sen Yusuf? Gerçi içmemen daha iyi. Zararlı.'' Defne direkt itiraz edince yüzü düşmüştü. Normalde kahve aşkıyla yanıp tutuşan biri değildi ama şu aralar canı çekiyordu.

Gerçi günde bir tane içmesinde sıkıntı görmemişti ancak yine de riske atmamak için izin vermiyordu Defne.

Defne tekrar fincana dönüp anlatmaya devam ederken Ecem'in bakışları Yusuf'a kaydı. Daha da güzelleşmişti sanki. İster istemez süzmeden edemedi. Son zamanlarda daha yakınlaşmıştı. Eskisi gibi tip tip bakmıyordu. Artık aileden biri olarak saymıştı onu. Diğerleri ise, geldiği günden beri ailesinden biri bilmişti Yusuf'u.

Yusuf, Caner ve Görkem'i izlerken Atilla bahçeye indi. Tişörtü ve şortuyla fazla yakışıklı gelmişti gözüne. Son zamanlarda cinsel anlamda daha fazla istek duyuyordu sevgilisine karşı. Atilla bunun farkındaydı ancak bilerek yanaşmıyordu ona.

Atilla çardağa ilerleyip Yusuf'un yanına ilişti. Direkt göğsüne çekip boynuna sert bir öpücük kondurduğunda afallamıştı. ''Döverek sevenlerdensin sen de.'' Yusuf güldüğünde Atilla'da gülmüştü.

''Hayırdır şikayetçi misin?'' dedi hafif ıslak dudaklarını parmaklarıyla silerken. Yusuf bu hareketiyle yutkunurken, Atilla verdiği etkiyle sırıttı.

''Evet.'' Atilla abartılı bir tepkiyle kendini çekip başını diğer tarafa çevirirken Yusuf gülerek koluna yapıştı. ''Ya off... Hemen küsme.''

''Bırak ya. Kırıldım.'' Yusuf bu sefer kahkaha atıp kolunu sıkmaya devam ederken Atilla onu belinden tutup kucağına çekti. Boynuna art arda öpücük kondurdu. Ne kadar öpse doyamıyordu. Ama tabi ki son zamanlarda hareketlerini dizginlemeye çalışıyordu.

Yusuf kucağında debelenirken bir yandan da gülüyordu. Defne ve Ecem onlara bakarken, Yusuf biraz utanmıştı. Ne vardı yani görmemezlikten gelseler...

"Tamam yeter artık gidiyorum ben."

Yusuf ayağa kalktığı sırada bulundukları çardağa top atmışlardı. Korkuyla çığlık atarken Atilla arkaya doğru çevirdi kafasını. "Şerefsizler sizi!" Caner hızlı içeriye kaçarken, Atilla topu almış ve Görkem'e fırlatmıştı.

Acıyla kasılıp yere düşerken Yusuf, sevgilisinin kolundan tuttu. "Dur tamam yanlışlıkla oldu."

"Bırak bırak!" Caner'e doğru giderken yerdeki Görkem sinirle parmağını salladı. "Topu o attı ama dayak yiyen benim!"

Atilla içeriye girmeden önce arkadaşına dönüp: "Merak etme onun ağzına sıçmaya gidiyorum şimdi." Dediğinde kızlarda ayaklanmıştı.

Ecem, Yusuf'un kolundan tutup eve yürüttü. "Yürü Yusuf, tut salak sevgilini. Öldürecek çocuğu!" Yusuf diğerlerinin peşinden içeriye girerken Caner'in bağırışları geliyordu.

**

"Lan niye tutmadınız bu salağı!" Kamil, Atilla'yı göstererek konuştu. Atilla sinirle köpürmeye devam ederken içeriye Defne girdi.

BİR İYİLİK YAP | bxbHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin