Dokuz💫

16.2K 1.3K 685
                                    

15.01.2021

***

Medya: Solda ki Yusuf, sağda ki Atilla

Çok aradım kafamdakilere en yakın bu ikisiydi. İnş beğenirsiniz. Keyifli okumalar :) ❤️

Atilla telefonu kapattıktan sonra onu izleyen ikiliye doğru yürüdü. ''Hadi gidiyoz Yusuf'' dedi Mahmut.

Yusuf geri geri giderken Atilla hızla kolundan çekti. ''Hiç bir yere gitmiyor.''

Mahmut sinirle Yusuf'u çekmeye çalıştı ancak Atilla anında arkasına çekince başaramamıştı. Yusuf hırkasını sıkı sıkı tutup ona sığınmışken Mahmut daha da çıldırdı. ''Bırak onu. Benimle gelecek Yusuf!''

''Hayır gelmiyor. Sana güvenmiyorum.''

''Çocuk reşit değil. Kaçırmayı mı düşünüyorsun?'' Atilla bir süre daha baktı yüzüne. Harbi yakalanırsa hiç iyi şeyler olmayacaktı. ''Sen de kuzeniyim dedin. Sana bir şey demeyecekler mi sanıyorsun?'' Mahmut taşan sabrı ile ona atılıp Yusuf'u çekmeye çalıştı.

Yusuf anında ağlamaya başlarken, Atilla ona uzanan kolu tutup ters çevirdi. Mahmut acıyla kasılırken, sırtına sabitleyip kulağına eğildi. ''Rahat bırak çocuğu.''

''Rahat bırak he! Görürsün sen şimdi'' Kendini bir anda çekip cebinde ki silahı ikiliye doğrulttu. Yusuf çığlık atarken, Atilla soğukkanlı bir şekilde onu arkasında tutmaya devam ediyordu.

''Yusuf'u yanıma gönder. Yoksa sıkarım kafana'' dişlerinin arasından tıslamasına gülümsedi genç adam. ''Nah alırsın'' dedi ve Mahmut daha ne olduğu anlamadan, kendi etrafında dönüp silaha tekme atarak uzağa savurdu. Kolu da acıdığı için acıyla kasılırken Atilla bu sefer de göğüs boşluğuna bir tekme attı. Mahmut geriye savrulup yere düşerken, Atilla yerdeki çantayı alıp, Yusuf'un elinden tuttu. ''Koş!'' Yusuf koca pandasıyla koşmaya çalıştı.

Caddeye çıktıklarında geçen bir taksiyi durdurup bindiler. Atilla aceleyle adresi söyleyip arkasına baktı. Görünürde kimse olmadığını görüp kafasını çevirdi. Yusuf hâlâ korkuyla bakıyordu.

''Peşimizden gelirse?''

''Gelmez merak etme.'' dedi arkasına yaslanarak.

Yusuf gerginlikle kucağındaki oyuncağa sarıldı. ''Şimdi ne yapacağım? Güvenli bir otele götürebilir misin beni?''

''Reşit olmadığın için polis kimlik kaydınla bulabilir seni.'' Yusuf korkuyla dudaklarını ısırdı. Şimdi ne yapacaktı? ''Kimlik istemeyen bir yer bulabilir miyiz?'' Taksicinin bakışları dikiz aynasından onlara kaydı. Atilla uyarıcı bir bakış atınca anında çevirmişti.

''Benim yanımda kalacaksın.'' Yusuf'un ağzı şaşkınlıkla açıldı. ''Ama sen yeni eve taşınacak-''

''Evet oraya gideceğiz işte.''

''Ama seninle kalan diğerl-''

''Yusuf boşver şimdi bunları!'' Uyarıcı sesiyle yerine sindi Yusuf. Ona bağırılmasından korkuyordu. Atilla'da bunu fark ettiğinde sıkıntılı bir nefes verdi. ''Özür dilerim Yusufçuk. Küsme bana he'' Yusuf anında gülümseyip kafasını iki yana salladı.

Sonunda eve vardıklarında Atilla kart ile ödeme yapıp çıktı. Arkasına baktığında koca panda ile çıkmaya çalışan çocuğa gülmeden edemedi. Çantayı ve pandayı alıp önden önden ilerledi.

Yusuf arkasında etrafı inceleyerek yürümeye başladı. Az sonra kapıya geldiklerinde pandayı Yusuf'un eline tutuşturdu. ''Ciddi bir konuşma yapacağım bununla olmaz'' dedi sırıtarak.

BİR İYİLİK YAP | bxbHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin