Κεφάλαιο VIII

57 7 0
                                    

Όλες οι νεαρές κοπέλες της χώρας που πληρούσαν τις προυποθέσεις του Βασιλιά είχαν μαζευτεί στους κήπους του παλατιού. Χαράματα οι στρατιώτες της Γαλλίας πήγαν στα σπίτια κάθε νεαρής και τις συνόδευσαν μέχρι το παλάτι. Η Ελίσα αποχαιρέτησε τη μητέρα της με μια ζεστή αγκαλιά και πλέον βρισκόταν και εκείνη μαζί με τις αναστατωμένες γυναίκες. Ήταν φανερά μαγεμένη από το μεγαλείο που εξελισσόταν μπροστά της. Λουλούδια και δέντρα όλων των ειδών και χρωμάτων. Πύργοι και αμέτρητα ψηλά παράθυρα. Στρατιώτες σε κάθε είσοδο με εξαίσιες ενδυμασίες. Οι κοπέλες γύρω της δεν είχαν σταματήσει να συζητούν και αρκετές από αυτές είχαν ήδη ξεκινήσει να τσακώνονται για τον πρίγκιπα.

<<Δεσποινίδες μου θα σας παρακαλούσα να ησυχάσετε και να υποδεχτείται τον αγαπητό μας Βασιλιά Λουδοβίκο!>> ο ίδιος άνδρας που ανακοίνωσε τη διαταγή του Βασιλιά λίγες ημέρες πριν στην πλατεία του χωριού φώναξε από ένα ψηλό μπαλκόνι του παλατιού. Όλες οι νεαρές έστρεψαν το βλέμμα τους και ησύχασαν μονομιάς όταν βαριά βήματα ήχησαν. Ο Βασιλιάς εμφανίστηκε και τις κοίταξε προσεκτικά πριν αρχήσει να μιλά.

<<Νεαρές μου, χαίρομαι ιδιαίτερα που βρίσκεστε εδώ. Όπως γνωρίζεται η ηλικία μου, πλέον, είναι αρκετά μεγάλη και θα πρέπει να έρθει επιτέλους ο διάδοχος μου στον θρόνο μου. Ως τελευταία μου επιθυμία θέλησα να δω τον γιο μου να παντρεύεται μια αξιόλογη γυναίκα που θα του σταθεί στις καλές και άσχημες στιγμές και θα μπορέσει να οδηγήσει μαζί του την Γαλλία στο απόλυτο μεγαλείο της. Όπως, ακριβώς μου στάθηκε η δική μου σύζυγος, η αγαπημένη μου Ανσγκάρδη. Ας κερδίσει, λοιπόν, η καλύτερη την καρδιά του γιου μου.>> όταν τελείωσε το λόγο του εξαφανίστηκε από το οπτικό πεδίο των νεαρών και την ίδια στιγμή πλήθος γυναικών άρχησαν να τις πλησιάζουν.

<<Δεσποινις Ελίσα...>> μια νεαρή μικρότερη σε ηλικία στάθηκε μπροστά στην Ελίσα και υποκλίθηκε βαθιά. <<Ονομάζομαι Έμα και θα είμαι η κυρία επί των τιμών σας σε περίπτωση που ο πρίγκιπας επιλέξει εσάς ως την Βασιλισσα του. Ακολουθήστε με.>> κατευθύνθηκε προς την είσοδο του παλατιού και η Ελίσα την ακολούθησε. Η νεαρή ήταν ξανθιά και πολύ γλυκιά στην ομιλία της προσδίδοντας ένα αίσθημα οικειότητας.

<<Δεν είναι απαραίτητο να απευθύνεσαι σε εμένα στο πληθυντικό.>> η Ελίσα αναφώνησε, καθώς ένιωθε ιδιαιτέρως άβολα. Η νεαρή απλώς ένευσε και συνέχησε να διασχίζει πολλούς διαδρόμους μακριά από τα δωμάτια της βασιλικής οικογένειας εκεί όπου θα ήταν τα δωμάτια των κοριτσιών .

Ο ΘρόνοςWhere stories live. Discover now