Κεφάλαιο X

62 7 4
                                    

Ο κορσές που κάλυπτε κολακευτικά το σώμα της Ελίσα έσφιξε απότομα, προκαλώντας ένα έκπληκτο συνοφρίωμα στο πρόσωπο της κοπέλας. Η Γυναίκα των Τιμών της την προετοίμαζε για τον μεγάλο χορό επιλογής. Εκεί ο πρίγκιπας θα χόρευε με τις πιο όμορφες και γοητευτικές γυναίκες που εκείνος έκρινε. Όσες νεαρές δεν κατάφερναν να πατήσουν το πόδι τους στο κέντρο της σάλας χορεύοντας στην αγκαλιά του Καρλομάν θα γυρνούσαν αμέσως πίσω στο σπίτι τους. Για αυτό και η Ελίσα θα έπρεπε να δείχνει εκθαμβωτική.

Η Έμμα άνοιξε ένα μικρό κουτί με χρυσά σχέδια να το κοσμούν. Μέσα του βρίσκονταν αρκετά χρυσαφικά και μαργαριτάρια που θα κοσμούσαν το λαιμό, τα χέρια και τα αυτιά της Ελίσα. Τοποθέτησε γύρω από το λαιμό της νεαρής ένα χρυσό κολιέ που έφτανε μέχρι το τονισμένο μπούστο της και χρυσά μακριά σκουλαρίκια που κρέμονταν σαν χρυσά ρυάκια. Σήκωσε τα μαύρα μαλλιά της νεαρής ψηλά σε έναν ιδανικό για την περίσταση κότσο, τοποθετώντας μικρές χρυσές λεπτομέρειες πάνω τους και αφήνοντας εκτεθημένους τους ώμους και τον μακρύ λαιμό της. Τέλος, τοποθέτησε κόκκινη απόχρωση στα χείλη της Ελίσα, το μυστικό που θα έφερνε τον πρίγκιπα κοντά της. Έτσι τουλάχιστον έλεγε η Έμμα.

Η Ελίσα σηκώθηκε όρθια όταν ένας δυνατός χτύπος ακούστηκε στην πόρτα της καμάρας της. Το σώμα της ήταν καλυμμένο με ένα χρυσαφένιο φόρεμα γεμάτο με κεντητά λευκά σχέδια από την κορφή μέχρι και το τέλος του. Πίσω από την πόρτα στεκόταν ένας από τους αυλικούς του Βασιλιά που θα οδηγούσε την Ελίσα και την Έμμα στην σάλα του χορού.

Καθώς οι δύο νεαρές περπατούσαν πιο μπροστά από τον αυλικό και το άγχος είχε κυριεύσει την Ελίσα θέλησε να συζητήσει. <<Έμμα τι ακριβώς θα κερδίσεις με το να είσαι η Γυναίκα των Τιμών μου;>> αναφώνησε με περιέργεια και η Έμμα δίπλα της χαμογέλασε ελάχιστα.

<<Θα ήταν ψέματα εάν έλεγα πως είναι τιμή μου να σε υπηρετώ, αφού εάν δεν παντρευτείς τον πρίγκιπα δεν θα μπορέσεις να μου προσφέρεις τίποτα. >> το βλέμμα της χάθηκε για λίγα λεπτά παρατηρώντας το κενό, αλλά διατηρώντας σταθερό τον βηματισμό της. <<Χρέος μου είναι να σε βοηθήσω να γίνεις εσύ η μελλοντική βασίλισσα στο πλευρό του Πρίγκιπα Καρλομάν. >> αναφώνησε τελικά και κοίταξε ξανά την Ελίσα στα μάτια.

<<Ναι αλλά εσύ τι θα κερδίσεις; >> επέμεινε η Ελίσα, αφού δεν ήταν ευχαριστημένη με την απάντηση που πείρε.

<<Θα κερδίσω μια σίγουρη ζωή και έναν άνδρα μέρος του παλατιού που θα μου χαρίσει την ευτυχία. Τουλάχιστον έτσι ελπίζουμε όλες... >> θα έλεγε <<οι Γυναίκες των Τιμών >> εάν δεν είχαν φτάσει έξω από την σάλα του χορού. Έτσι η συζήτησή τους διακόπηκε και εισήλθαν στο εσωτερικό του χώρου.

Ο ΘρόνοςWhere stories live. Discover now