Πριν ξεκινήσετε την ανάγνωση. Δημιούργησα το τρέιλερ του συγκεκριμένου βιβλίου.
Για να το δείτε βρείτε με στο instagram ως human_being_wattpad ή πατήστε το συγκεκριμένο link: https://www.instagram.com/p/CTxCdn4qGvz/
Η νεαρή γύρισε το βλέμμα της και στάθηκε μπροστά στον πρίγκιπα έκπληκτη. Το κόκκινα βαμμένα χείλη της δημιούργησαν μια πιεσμένη γραμμή. Ο Καρλομάν στεκόταν μπροστά της υποκλιμένος βαθιά με το χέρι του απλωμένο. Η μουσική είχε σταματήσει και όλα τα βλέμματα είχαν στραφεί στους δυο τους. Γυναικείοι ψίθυροι ακούγονταν και τα ανδρικά αχόρταγα μάτια βρήκαν την ευκαιρία να την παρατηρήσουν εξονυχιστικά. Η Ελίσα υποκλίθηκε με τη σειρά της και άγγιξε με τα ακροδάχτυλά της το χέρι του. <<Θα ήταν τιμή μου να χορέψω μαζί σας. >> αναφώνησε. Δεν θα μπορούσε άλλωστε να πράξει διαφορετικά.
Τότε ο πρίγκιπας έπιασε στοργικά το χέρι της και την τράβηξε κοντά του με μια απότομη κίνηση. Τα σώματα τους ήρθαν σε επαφή και επιφωνήματα ακολούθησαν. Πέρασε απαλά το χέρι του στη μέση της ενώνοντας τα κορμιά τους και η μουσική άρχισε να παίζει. Η απαλή μελωδία πιάνου και βιολιού γέμισε τον χώρο. Οι δύό τους κατευθύνθηκαν προς το κέντρο της σάλας, καθώς όλοι γύρω τους είχαν απομακρυνθεί και παρατηρούσαν έκπληκτοι. Πίστευαν πως οι δύο πρώτες επιλογές του πρίγκιπα θα ήταν οι μοναδικές και τώρα η τρίτη γυναίκα που είχε καταφέρει να χορέψει μαζί του ήταν απρόσμενη. Αυτό φυσικά προκάλεσε σοβαρές αντιδράσεις και μερικές νεαρές άρχησαν να πιστεύουν πως ίσως διέθεταν ακόμη μια ελπίδα μιας και η νύχτα δεν είχε φτάσει στο τέλος της.
<<Θαρρώ πως με γνωρίζετε δεσποινίς. >> ο Καρλομάν ψιθύρισε στο αυτί της Ελίσα διακριτικά χωρίς να τους παρατηρήσουν οι γύρω τους. Εκείνη χαμογέλασε ελαφρώς και άγγιξε με το χέρι της το μπράτσο του για να κρατηθεί καλύτερα, καθώς χόρευαν έντονα στο ρυθμό της μουσικής.
<<Θα με θεωρούσατε αδιάκριτη εάν σας ρωτούσα τι γυρεύατε σε ένα πανδοχείο μακριά από το παλάτι σας, πρίγκιπα μου; >> το μειδίαμα που είχε χαραχθεί στο πρόσωπό της έγινε πιο έντονο, ενώ έκανε μια στροφή μακριά του μα όταν επέστρεψε τα σώματά τους τραντάχτηκαν το ένα δίπλα στο άλλο.
<<Εάν δεν είχα φύγει από το παλάτι δεν θα είχα την τιμή να γνωρίσω τέτοια οπτασία. >> το ψυχρό και σκληρό του πρόσωπο έδινε έναν σοβαρό τόνο στα λόγια του γεγονός που έσβησε το χαμόγελο από τα κόκκινα χείλη της Ελίσα.
ESTÁS LEYENDO
Ο Θρόνος
Ficción histórica[Ολοκληρωμένη] Δύο πρίγκιπες, ένας γάμος και μία δολοφονία. Όλοι επιθυμούν τον πολυπόθητο θρόνο ένας όμως θα είναι αυτός που θα φορέσει το στέμμα. Τα περισσότερα πρόσωπα της ιστορίας είναι πραγματικά τα γεγονότα όμως δεν αντιστοιχούν σε καμία περίπτ...