Κεφάλαιο XXX

34 1 0
                                    

<<Πριγκίπισσα Γκιζέλα της Ιταλίας δέχεσαι τον Πρίγκιπα Λουδοβίκο της Γαλλίας για σύζυγό σου;>> ρώτησε ο Αρχιεπίσκοπος απευθυνόμενος στην καστανή οπτασία μπροστά του. Η γυναίκα ήταν ίδια ηλικία με τον νεαρό Λουδοβίκο και βρισκόταν στη Γαλλία εδώ και δύο μήνες. Ο πρίγκιπας είχε δεχτεί να την παντρευτεί υπό τον όρο να την γνωρίσει πρώτα και έτσι έγινε. Ερωτεύτηκαν με την πρώτη κι ολας συνάντηση και είχαν πολύωρες συζητήσεις. Η πριγκίπισσα ήταν πράγματι μια οπτασία με καστανά μακριά μαλλιά, γαλανά μάτια και γλυκό λόγο.

<<Δέχομαι.>> απάντησε ήρεμα.

<<Σας ονομάζω, λοιπόν, συζύγους.>> αναφώνησε ο Αρχιεπίσκοπος και ο Λουδοβίκος πλησίασε το πρόσωπό του σε εκείνη. Έπιασε απαλά το μάγουλό της και της έδωσε ένα τρυφερό φιλί. Το νιόπαντρο ζευγάρι αποσύρθηκε στο δωμάτιο του και ολοκλήρωσε την ένωση του πλήρως.

<<Τι κάνουν οι γυναίκες της ζωής μου;>> ο Καρλομάν ψιθύρισε όταν μπήκε στο δωμάτιο και πλησίασε την Ελίσα, που στην αγκαλιά της κρατούσε την μικρή Ροσαλία. Πέρασε τα χέρια του γύρω από τη μέση της και στερέωσε το πρόσωπό του στην καμπύλη του λαιμού της.

<<Ετοιμάζονται για ύπνο. Ήταν μια κουραστική ημέρα δεν νομίζεις;>> απάντησε και εκείνη ψιθυριστά και η μικρή Ροσαλία άπλωσε τα μικρά της χεράκια στην προσπάθειά της να πιάσει το πρόσωπο του πατέρα της.

<<Δηλαδή πράγματι θα κοιμηθείς ενώ έχεις εμένα δίπλα σου;>> αστειεύτηκε και πήρε στα χέρια του τη μικρή.

<<Στην κατάσταση που βρίσκομαι θα σου συνιστούσα να συγκρατηθείς για πολύ καιρό.>> απάντησε εκείνη, ενώ ο Καρλομάν έπαιζε με τη κόρη του.

<<Τι λέει η μητέρα σου Ροσαλία;>> της απευθύνθηκε και έλαβε ένα γλυκό χαχανιτό ως απάντηση.

<<Λέω πως καλά θα κάνεις να προετοιμάστεις ψυχολογικά για ένα ακόμη παιδί. Γιατί εγώ δεν θα τρέχω μόνη μου από πίσω τους.>> όταν ο Καρλομάν συνειδητοποίησε τι είχε μόλις ακούσει άγγιξε διστακτικά την κοιλιά της.

<<Θες να μου πεις πως;>> δεν μπορούσε ούτε την πρότασή του να ολοκληρώσει. Με ένα θετικό νεύμα της την τράβηξε κοντά του και της έδωσε ένα παθιασμένο φιλί. Άγγιξε το μέτωπό του με το δικό της και της ψιθύρισε. <<Συνεχίζεις να με κάνεις τον πιο ευτυχισμένο άνδρα σε ολόκληρο τον κόσμο.>>

<<Το άκουσες αυτό μικρή μου; Θα αποκτήσεις ένα μικρό αδερφάκι.>> είπε κατενθουσιασμένος γαργαλώντας τη μικρή και το γέλιο της γέμισε ολόκληρο το δωμάτιο.

Ο ΘρόνοςWhere stories live. Discover now