Δεν είχε περάσει πολλή ώρα από τη στιγμή που η Ελίσα είχε την έντονη διαμάχη με τον Χάρη. Ναι μεν χάρηκε που είδε τον φίλο της, αλλά η συμπεριφορά του ήταν απαράδεκτη στα μάτια της. Νόμιζε πως είχε κάνει κατανοητή την άποψη της στο παρελθόν για το θέμα ανάμεσά τους. Τώρα η ίδια περιπλανιόταν στους διαδρόμους του παλατιού φανερά αναστατωμένη και χαμένη στη σκέψη της.
Το φως της ημέρας είχε χαθεί και το σκοτάδι είχε πάρει τη θέση του. Βαριά και σταθερά βήματα ήχησαν σε απόσταση και πριν προλάβει η Ελίσα να σηκώσει το βλέμμα της ήρθε αντιμέτωπη με τον πρίγκιπα Καρλομάν. Ο τελευταίος δεν φαινόταν καλά. Η οργή του ήταν ακόμη εμφανής, αλλά μπροστα στα ματια της Ελίσα, που τον παρατηρούσαν με μεγάλη έκπληξη ηρέμησε ελάχιστα. Οι δύο τους σταμάτησαν απότομα τον βηματισμό τους και μια έντονη ησυχία απλώθηκαν γύρω τους, μέχρι που η Ελίσα αποφάσισε να μιλήσει.
<<Μεγαλειότατε!>> αναφώνησε και υποκλίθηκε μπροστά του.
<<Ελίσα, φαντάζομαι πως πέρασες ευχάριστα τον χρόνο σου στο πλάι του παιδικού σου φίλου. Με συγχωρείς εάν τον τρόμαξα, αλλά έπρεπε να βάλω μερικά όρια στον Κάρολο.>> η αλήθεια είναι πως από τη στιγμή που τους άφησε μόνους δεν είχε σταματήσει να σκέφτεται τι μπορεί να συνέβαινε μεταξύ τους, ενώ εκείνος ήταν σε συνέδρια και έπαιρνε αποφάσεις για το καλό της χώρας. Ο νους του πλανιέται πίσω σε εκείνη την αίθουσα και έπλαθε σενάρια με τη μεγαλειώδη, από ότι φαίνεται, φαντασία του.
<<Αντιθέτως, πρίγκιπά μου...είχαμε μια πολύ σοβαρή διαφωνία. Βλέπετε ο φίλος μου ελπίζει σε κάτι το οποίο εγώ δεν μπορώ να φέρω εις πέρας. Κάτι το οποίο τα συναισθήματά μου υπέρ νικούν. Και μόνο που είναι εδώ στον ίδιο χώρο με εμένα με κάνει να αισθάνομαι αρκετά άβολα μπορώ να πω.>> η Ελίσα πλησίασε μια μικρή πορτούλα που οδηγούσε στο πίσω μέρος του παλατιού και ο Καρλομάν φυσικά την ακολούθησε.
<<Με συγχωρείς, πραγματικά δεν γνώριζα πως ο ξάδερφός μου σκόπευε να κάνει κάτι τέτοιο. Τώρα που γνωρίζω ότι σε έφερε σε τόσο δύσκολη θέση νοιώθω ακόμη πιο άσχημα. >> η αλήθεια ήταν πως μόνο άσχημα δεν ένοιωθε εκείνη τη στιγμή. Ήταν ένα μικρό ψέμα που έκρυβε την ανακούφιση που τον διαπέρασε όταν κατάλαβε πως η Ελίσα και εκείνος ο άνδρας είχαν άσχημη σχέση μεταξύ τους. Όμως, φυσικά, δεν θα έπρεπε να δείξει αυτά τα συναισθήματα. Αντιθέτως, παρέμεινε ανέκφραστος σχεδόν και συνέχισε να την ακολουθεί στην μικρή εξερεύνηση που την είχε οδηγήσει η περιέργειά της να μάθει περισσότερα για τους όμορφους κήπους του παλατιού.
YOU ARE READING
Ο Θρόνος
Historical Fiction[Ολοκληρωμένη] Δύο πρίγκιπες, ένας γάμος και μία δολοφονία. Όλοι επιθυμούν τον πολυπόθητο θρόνο ένας όμως θα είναι αυτός που θα φορέσει το στέμμα. Τα περισσότερα πρόσωπα της ιστορίας είναι πραγματικά τα γεγονότα όμως δεν αντιστοιχούν σε καμία περίπτ...