Χρόνια πριν στην όμορφη Γαλλία. Τότε που οι βασιλιάδες κυρίευαν τους τόπους, γεμάτοι πλούτο και δόξα, με πολίτες να τους κοιτούν με θαυμασμό και άλλους να σχεδιάζουν πως θα τους ρίξουν από τον θρόνο. Εκεί παίρνει μέρος η ιστορία αυτή οδηγώντας όλους εμάς σε έναν κόσμο που μόνο στη φαντασία ορισμένων μπορεί να πάρει θέση....
Έσηρε τον πύργο του στο αντίπαλο στρατόπεδο και «Ρουα Ματ!» βροντοφώναξε και πήρε το λευκό βασιλιά στα χέρια του. Ο αντίπαλος του σήκωσε το βλέμμα του και τον κοίταξε ελάχιστα εξαγριωμένος. Ήταν έτοιμος να ξεσπάσει σε φωνές, αφού ήταν η ενδέκατη φορά που έχανε από τον νεότερο γιο του, αλλά ένα ελαφρύ μειδίαμα χαράχθηκε στο γερασμένο προσωπό του.
«Με έχεις ξεπεράσει τόσο πολύ που πλέον, δεν μπορώ να σε νικήσω με τίποτα!» άγγιξε τον ώμο του γιου του και γέλασε δυνατά, καθώς σηκώθηκε από τη θέση του. Το ανάστημά του μέτριο, ενώ η πρισμένη κοιλία του πάλευε να ξεφύγει από τα ακριβά υφάσματα που την κάλυπταν με τεράστια δυσκολία.
«Έτσι γίνεται Βασιλιά μου όταν ο άνθρωπος μεγαλώνει δεν μπορεί να αποδώσει σωστά στις μάχες.» είπε περιπεκτικά ο νεαρός και ξαφνικά το κράτημα του πατέρα δυνάμωσε ξαφνικά, ενώ συνέχισε να γελά. Δεν ήταν ότι πιο εύκολο να ακούει από το γιο του πως πλέον έχει χάσει τις δυνάμεις του. Στις μέρες του ήταν αρκετά ικανός να οδηγήσει ένα ολόκληρο στρατό σε αιματηρές μάχες.
Ξαφνικά ένας έντονος και αβάσταχτο πόνος κυρίευσε το σώμα του πατέρα. Ο ηλικιωμένος άνδρας έσκηψε, ενώ το οξυγόνο άρχισε να του λιγοστεύει. Η κορόνα του γλύστρισε από το κεφάλι και συγκρούστηκε με το έδαφος τόσο δυνατά που το προσωπικό του παλατιού έτρεξε αμέσως κοντά του.Ο γιος σηκώθηκε απότομα από την θέση του και προσπάθησε να τον συγκρατήσει, καθώς ο κακόμοιρος άνδρας έβηχε ασταμάτητα. Τρόμος κατέκλυσε τον νεαρό στο θέαμα που διαματριζόταν μπροστά του.
«Βασιλιά Λουδοβίκε!».....
Την ίδια στιγμή σε μια άλλη χώρα μακριά από την όμορφη Γαλλία που βρισκόμασταν πριν οι συζητήσεις είχαν πάρει πολύ σοβαρή τροπή. Πριν φτάσουμε όμως ως εκεί ας ξεκινήσουμε από την αρχή.
Το πρωί εκείνης της ημέρας αναστάτωση επικρατούσε στο παλάτι του Ουέσσεξ με το προσωπικό και τους στρατιώτες να συζητούν ασταμάτητα τα γεγονότα μεταξύ τους. Είχε φτάσει στο παλάτι ο πρίγκιπας Καρλομάν Β' της Γαλλίας. Ο βασιλιάς Έθερλεντ του Ουέσσεξ και του Κεντ είχε καλέσει βοήθεια από το Βασίλειο της Γαλλίας για να καταφέρει να αντιμετωπίσει τους Βίκινγκς που , ενώ είχαν καταλάβει μεγάλο μέρος της Αγγλίας σκόπευαν να κερδίσουν και άλλο έδαφος με προτεραιότητα το δικό του. Έτσι η σύσκεψη αξιωματικών, στρατιωτικών, πρίγκιπων και βασιλιάδων είχε ξεκινήσει εδώ και μόλις λίγα λεπτά. Το προσωπικό του παλατιού είχε «στήσει αυτί »έξω από την μεγάλη πόρτα στην προσπάθειά τους να μάθουν πρώτοι τα γεγονότα.
KAMU SEDANG MEMBACA
Ο Θρόνος
Fiksi Sejarah[Ολοκληρωμένη] Δύο πρίγκιπες, ένας γάμος και μία δολοφονία. Όλοι επιθυμούν τον πολυπόθητο θρόνο ένας όμως θα είναι αυτός που θα φορέσει το στέμμα. Τα περισσότερα πρόσωπα της ιστορίας είναι πραγματικά τα γεγονότα όμως δεν αντιστοιχούν σε καμία περίπτ...