Κεφάλαιο XXI

57 5 5
                                    

<<Σκεφτήκατε ποτέ την περίπτωση ο πριγκιπας να διαλέξει εσάς για γυναίκα του;>> αναφώνησε η Έμμα, καθώς έσφιγγε με δύναμη τον κορσέ της Ελίσα. Εκείνη γύρισε να την κοιτάξει ελαφρώς.

<<Η κυρίαρχη σκέψη στο μυαλό μου όλο αυτόν τον καιρό είναι πως είναι η μητέρα μου, Έμμα. Τώρα εάν με επιλεξει ο πρίγκιπας θα πρέπει να γνωρίζει πως θα απετίσω την φροντίδα της, διότι πραγματικάείναι η μόνη μου έγνοια.>> είπε καθώς φορούσε το κατακόκκινο φόρεμά της.

<<Νεαρή μου δεν απάντησες όμως στην ερώτηση που σου έθεσα.>> η Έμμα έδεσε προσεκτικά το φόρεμα που αναδείκνυε το μπούστο της κοπέλας και εκείνη ξεφύσηξε ηττημένη.

<<Η σκέψη αυτή μονίμως τριγυρνά στο μυαλό μου, αλλά η λογική μου φροντίζει να την αποφεύγει. Είμαι η πιο απλοϊκή νεαρή υποψήφια. Οι πιθανότητες να επιλέξει κόρες λόρδων και αξιωματικών είναι μεγαλύτερες από το να επιλέξει μια απλή μοδίστρα δεν νομίζεις;>> στράφηκε προς τα κοσμήματα και φόρεσε τα μακριά ασημένια σκουλαρίκια της, ενώ συνέχισε <<Θα λυπηθώ αρκετά βέβαια για εσένα, εάν εγώ δεν επιλέγω. Γνωρίζω πως αν δεν γίνω γυναίκα του εσύ θα χάσεις την ευκαιρία να ζήσεις τον έρωτα με κάποιον άνδρα της αυλής. Πραγματικά λυπάμαι για αυτό, αλλά δεν νομίζω πως έχω πολλές ελπίδες να επιλέγω. Άλλωστε ο πρίγκιπας το έχει αποδείξει αρκετές φορές πως πράττει μόνο με την λογική του.>> είπε και κοιτάχτηκε στον καθρέφτη. Μπορεί αυτά να ήταν τα λόγια της, αλλά δεν έπαυε να ελπίζει έστω για λίγο.

<<Δηλαδή λες πως εάν έπραττε με την καρδιά του, η επιλογή σου θα ήταν σίγουρη;>> αναφώνησε η Έμμα για να την πειράξει, ενώ έβαφε κατακόκκινα τα χείλη της Ελίσα.

<<Έμμα μην υποθέτεις πράγματα που εγώ η ίδια δεν έχω πει!>> είπε αναστατωμένη και το πρόσωπό της κοκκίνησε ελάχιστα, προκαλώντας ένα αθώο γέλιο να ξεφύγει από την Έμμα.

Λίγες ώρες μετά όλοι οι παρεβρισκόμενοι στέκονταν ο ένας απέναντι από τον άλλο με τις γυναίκες στη μία μεριά και τους άνδρες στην άλλη, δημιουργώντας έναν διάδρομο μεταξύ τους για να περάσει η Βασιλική Οικογένεια. Όπως ακριβώς είχε γίνει και στον προηγούμενο χορό. Οι τρεις υποψήφιες νεαρές στέκονταν η μία δίπλα στην άλλη. Η Ροσαλία φορώντας ένα σκούρο μπλε φόρεμά στεκόταν δίπλα στην Λάουρα, που ήταν ντυμένη σε πράσινες αποχρώσεις, ιδανικές για τα ξανθά μαλλιά της. Δίπλα τους η Ελίσα, με το κόκκινο φόρεμά της θύμιζε φλόγα που σιγόκαιγε. Απέναντι της στεκόταν ο Κάρολος, ντυμένος φυσικά με την Βασιλική ενδυμασία της οικογενείας. Όλοι είχαν σκύψει ελάχιστα το κεφάλι και κοιτούσαν το πάτωμα, αναμένοντας την άφιξη του νεαρού πρίγκιπα και του μελλοντικού Βασιλιά.

Ο ΘρόνοςWhere stories live. Discover now