Κεφάλαιο XIV

51 5 3
                                    

Ο ήλιος είχε πέσει και ο πρίγκιπας Καρλομάν αποφάσισε να κάνει έναν περίπατο στον κήπο του παλατιού. Τα αστέρια έλαμπαν στον σκοτεινό ουρανό. Ο πρίγκιπας δεν ήταν μόνος βέβαια. Εκεί. Στα λευκά τριαντάφυλλα στεκόταν η γυναικεία παρουσία που είχε κυριεύσει τις σκέψεις του τις τελευταίες ημέρες.

<<Δεσποινίς Ελίσα, πως είναι η διαμονή στο παλάτι; Ελπίζω να περνάτε ευχάριστα τον χρόνο σας παρόλα τα τραγικά γεγονότα.>> η φωνή του νεότερου πρίγκιπα ακούστηκε και ο Καρλομάν κρύφτηκε ασυναίσθητα πίσω από ένα ψηλό δέντρο. Γεγονός που παραξένεψε και τον ίδιο, αλλά δεν έπραξε διαφορετικά. Αντιθέτως στάθηκε εκεί για να ακούσει τη συζήτηση που θα επακολουθούσε.

<<Πρίγκιπα Λουδοβίκε! >> αναφώνησε σαστισμένη και υποκλίθηκε βαθιά <<Είναι ιδιαίτερος δύσκολο να περάσεις ευχάριστα όταν το ίδιο το παλάτι και η χώρα σου θρηνεί. Δυστυχώς δεν είχα την ευκαιρία να γνωρίσω τον αδικοχαμένο Βασιλιά και πατέρα σας, αλλά είμαι σίγουρη πως ήταν ένας εξαίσιος άνθρωπος. Θα μου επιτρέψετε να σας συλλυπηθώ για άλλη μια φορά. >>

<<Πράγματι ήταν ένας πάρα πολύ καλός άνθρωπος και πατέρας και με λυπεί αφάνταστα το γεγονός ότι δεν θα τον έχω πλάι μου. Σε αντίθεση φυσικά με τον μεγαλύτερο αδερφό μου που όσο και να τον σέβομαι δεν μπορώ να κατανοήσω ούτε στο ελάχιστο τη ψυχρή συμπεριφορά του.>> ο Καρλομάν έσφιξε το χέρι του ,αφού ήταν έτοιμος να βγει από την κρυψώνα του και να επέμβει στη συζήτηση αυτή, όμως συγκρατήθηκε όταν άκουσε την απάντηση της Ελίσα.

<<Δεν θεωρώ πως η συμπεριφορά του είναι ανεξήγητη. Ο κάθε άνθρωπος είναι πλασμένος με τον δικό του τρόπο και δείχνει τα συναισθήματα του διαφορετικά. Δεν γνωρίζω πως η υψηλότητά σας έχει ανατραφεί και τι ακριβώς έχετε βιώσει, είμαι σίγουρη όμως πως ο πρίγκιπας Καρλομάν έχει σοβαρό λόγο για τον οποίο δεν διοχετεύει τα συναισθήματα του. Καλό είναι να μην έρχεστε σε σύγκρουση, αλλά να διαθέτετε μια καλή σχέση, μόνο έτσι θα μπορέσετε να ξεπεράσετε όλους του κινδύνους στους οποίους θα εκτεθείτε τώρα.>> ο νεαρότερος πρίγκιπας δεν πρόλαβε να δώσει μια απάντηση στα λεγόμενα της δεσποινίδας, καθώς ο Καρλομάν δεν άντεξε και τους πλησίασε με αργό βηματισμό.

<<Δεσποινίς Ελίσα, Λουδοβίκε, ωραία νύχτα για έναν περίπατο στον κήπο δεν θεωρείτε; >> αμέσως οι δύο τους υποκλίθηκαν βαθιά μόλις κατάλαβαν την παρουσία του.

<<Αδερφέ μου, Ελίσα θα με συγχωρήσετε, αλλά πρέπει να αποχωρήσω. Έχω εξαντληθεί ιδιαίτερα από τα σημερινά γεγονότα.>> και έτσι έπραξε αφήνοντας την Ελίσα και τον Καρλομάν μόνους τους.

<<Περνάτε ευχάριστα δεσποινίς με τη συντροφιά του αδερφού μου, ξεχνάτε όμως πως δεν θα είναι εκείνος ο μέλλοντας σύζυγός σας.>> την πλησίασε διστακτικά και η Ελίσα χαμογέλασε ελάχιστα. Το σκληρό του βλέμμα είχε μαγνητιστεί από την ομορφιά της Ελίσα που εκείνη την νύχτα φάνταζε ακόμη πιο έντονη.

<<Ας μην ξεχνάμε πρίγκιπά μου πως υπάρχουν άλλες δύο υποψήφιες. Οι οποίες προσπαθούν θαρρώ αρκετά για να κερδίσουν την καρδιά σας. Δεν θα ήταν ανόητο λοιπόν εγώ να αρκεστώ μόνο στη δική σας προσοχή;>> ο τόνος της ήταν περιπαικτικός, αλλά τα λόγια της ήταν αρκετά για να εξοργίσουν έστω και στο ελάχιστο τον Καρλομάν.

<<Δηλαδή εσύ η ίδια δεν πρόκειται να προσπαθήσεις για αυτή τη θέση; >> ο Καρλομάν την πλησίασε ακόμη περισσότερο. Τόσο που εάν ένας από τους δύο το επιθυμούσε θα μείωνε την απόσταση χιλιοστών ανάμεσά τους σε δευτερόλεπτα.

<<Η αλήθεια είναι πως ο χαρακτήρας σας δεν με ελκύει σαν γυναίκα. Ίσως να με έχετε προσεγγίσει λανθασμένα, ίσως εγώ να μην μπορώ να σας κατανοήσω, αλλά το ψυχρό βλέμμα σας και η λογική σκέψη δεν με ικανοποιούν. Γνωρίζω πως δεν είστε αυτό που δείχνετε και δεν θα προτιμούσα ιδιαίτερα να παντρευτώ έναν άνδρα που ακόμη και σε εμένα παριστάνει κάτι που δεν είναι, ακόμη και αν διαθέτει τη δική σας κοινωνική τάξη.>> αναφώνησε τους συλλογισμούς της και κάθισε σε ένα ξύλινο παγκάκι που βρισκόταν εκεί κοντά. Ο πρίγκιπας την ακολούθησε και στάθηκε δίπλα της.

<<Με συγχωρείς εάν ο διάλογος μαζί μου σε φέρνει σε δύσκολη θέση. Το μυαλό μου έχει κυριευτεί από πολλές σκέψεις και προβληματισμούς. >> έπλεξε τα δάχτυλα του μεταξύ τους και κοίταξε το έδαφος. Ένοιωθε πράγματι μεγάλη άνεση μαζί της, γεγονός σπάνιο.

<<Εάν ο διάλογος μαζί σας με έφερνε σε δύσκολη θέση πιστέψτε με θα είχα αποχωρήσει εδώ και αρκετή ώρα. Αντιθέτως, επιτρέψτε μου να ζητήσω εγώ συγνώμη εάν σας έχω πιέσει να βγάλετε στην επιφάνεια τα συναισθήματα σας. Γνωρίζω πως εμείς οι άνθρωποι όταν περνάμε δύσκολες στιγμές στη ζωή μας κλεινόμαστε στον εαυτό μας. Αυτό, όμως, δεν κάνει καλό, διότι στη συνέχεια δυσκολευομαστε να διαχειριστούμε τα συναισθήματα και τις σκέψεις μας.>> άγγιξε τα χέρια του με στοργή και τον κοίταξε στα μάτια <<Ελπίζω, εάν έχω την τιμή στο μέλλον να γίνω γυναίκα σου να μην κρύβεσαι από εμένα.>> ο πληθυντικός είχε εξαφανιστεί στο δευτερόλεπτο και η οικειότητα ανάμεσά τους ξαφνικά αυξήθηκε.

Όταν ο Καρλομάν ήταν έτοιμος να απαντήσει στα όμορφα λόγια της εκείνη σηκώθηκε απότομα, σαν να ξύπνησε από λήθαργο και υποκλίθηκε βαθιά. <<Θα με συγχωρήσετε πρίγκιπά μου, αλλά η ώρα είναι περασμένη. Δεν θα ήταν πρέπον να ειδωθούμε μαζί.>> και αποχώρησε στο λεπτό αφήνοντας τον Καρλομάν μόνο του πιο μπερδεμένο από ποτέ.

Ο ΘρόνοςWhere stories live. Discover now