Καλημέρα, καλησπέρα σε όλους.
Δεν ξέρω σε τι φάση σας βρίσκω και αν θα υπάρχει κάποιος που ενημερώνεται ακόμη μέσω αυτής της ιστορίας.Έχω καλά νέα!
Έχω επιστρέψει δυναμικά στην εφαρμογή, η αγάπη μου για το γράψιμο έχει επιστρέψει, ο χρόνος από την άλλη πάλι περιορισμένος είναι, αλλά θα προσπαθήσω να είμαι συνεπής και συνεχώς παρόν πλέον.
Υπάρχει μια ιστορία που δουλεύω εδώ και καιρό.
Πρόκειται για το δεύτερο βιβλίο του Θρόνου.
Μπορείτε να το διαβάσετε ανεξάρτητα από το εάν έχετε διαβάσει το συγκεκριμένο βιβλίο.Η ιστορία θα ακολουθεί την κόρη του Βασιλιά και της Βασίλισσας της Γαλλίας, καθώς ακολουθεί τη συμφωνία που είχαν κλείσει οι γονείς της πριν χρόνια.
Όσοι έχετε διαβάσει τον Θρόνο θα γνωρίζετε υποθέτω για τι μιλάω.
Σε δύο λεπτά θα ανέβει και αντίστοιχη ανάρτηση με τον τίτλο βιβλίου και την περίληψη, αφού καθώς μιλάμε αυτή τη στιγμή εγώ ταυτόχρονα θα αναρτήσω τα πρώτα κεφάλαια.
~
Τώρα, σε άλλα νέα, υπάρχει μια ιστορία που αγαπώ όσο τίποτα και ανεβάζω εδώ στην εφαρμογή το Ίβανλι, πρόκειται για μια ιστορία που ακολουθεί τα δρώμενα ενός ξωτικού και μιας νεράιδας που είναι καταδικασμένα σε θάνατο για τη σωτηρία του κόσμου τους.
Εν συντομία δηλαδή, θα μπορούσα να μιλάω με τις ώρες για αυτό αλλά θα αφήσω τα κεφάλαια που έχουν ανέβει να το κάνουν για εμένα.
Είναι ανεβασμένα μόνο τα πρώτα 6 κεφάλαια προς το παρόν, ορίστε και η περίληψη:
Η σειρά θα σπάσει και χαμός θα ξεσπάσει,
Αυτοί που κάποτε υπήρχαν, στη ζωή ξανά ήρθαν,
Απογόνοι και δράκοι, στη μάχη που υπάρχει,
Το κακό να δαμάσουν και το φως να σκεπάσουν,
Τα μάτια θα ανοίξουν και τη φλόγα θα σβήσουν,
Στέμμα και σπαθί, μανδύας και πετράδι,
Οι τέσσερες εποχές θα φανούν στο σκοτάδι.Μια προφητεία, ένας πόλεμος και πολλές ζωές κινδυνεύουν να χαθούν. Όλος ο κόσμος στηρίζεται στους δύο Απογόνους του Άζριελ και της Γιέβα. Όλα θα εξαρτηθούν από αυτούς.
~
Και τώρα αφού έχω προωθήσει τον εαυτό μου όσο δεν πάει, υπάρχει και κάτι ακόμη που δουλεύω.
Κάτι που πολύ πιθανό σας ενδιαφέρει.
Στο προφίλ μου υπάρχει πλέον βιβλίο όπου προωθώ τα βιβλία σας. Μπορείτε να ανατρέξετε σε αυτό και να δηλώσετε τα βιβλία σας!
YOU ARE READING
Ο Θρόνος
Historical Fiction[Ολοκληρωμένη] Δύο πρίγκιπες, ένας γάμος και μία δολοφονία. Όλοι επιθυμούν τον πολυπόθητο θρόνο ένας όμως θα είναι αυτός που θα φορέσει το στέμμα. Τα περισσότερα πρόσωπα της ιστορίας είναι πραγματικά τα γεγονότα όμως δεν αντιστοιχούν σε καμία περίπτ...