Ήταν αρχές φθινοπώρου όταν η στεψη του καινούργιου Βασιλιά της Γαλλίας πείρε θέση.
Η εκκλησία ήταν τεράστια, γεμάτη με αμέτρητα αναμμένα κεριά και χρυσούς πολυέλαιους. Ήταν γεμάτη με ανθρώπους της υψηλής κοινωνίας, αξιωματικούς και συμβούλους του μελλοντικού Βασιλιά.
Στις πρώτες θέσεις βρισκόταν ο νεαρός Λουδοβίκος,με ένα χαμόγελο να στολίζει το αγγελικό πρόσωπό του, δίπλα του ο Κάρολος, σοβαρός όπως πάντα παρακολουθούσε την τελετή με δέος και τέλος δίπλα του στεκόταν η μέλλουσα Βασίλισσα, με τα μαλλιά της προσεκτικά φτιαγμένα ψηλά. Η τελευταία παρακολουθούσε τον αγαπημένο της να εισέρχεται στην εκκλησία με τη λευκή ενδυμασία του και τις χρυσές λεπτομέρειες πάνω στο λεπτό ύφασμα.
Ο Καρλομάν κοίταξε τους επισκόπους μπροστά του με το σκληρό του βλέμμα και υποκλίθηκε βαθιά. Στην άκρη της εκκλησίας βρισκόταν ένας περίτεχνος ζωγράφος για να απαθανατίσει τη στιγμή.
Ένας από τους επισκόπους πέρασε από τον λαιμό του την μπλε ζώνη και ο επόμενος τοποθέτησε στο δάχτυλο του το βασιλικό δαχτυλίδι. Ο επόμενος επίσκοπος τον πλησίασε και τοποθέτησε προσεκτικά τον βασιλικό μανδύα στις πλάτες του πρίγκιπα. Ήταν λευκός όπως η ενδυμασία του με χρυσές λεπτομέρειες που απεικόνιζαν το οικόσημο του Βασιλείου της Γαλλίας. Ο τελευταίος επίσκοπος έδωσε στον Καρλομάν τα σκήπτρα που θα έπρεπε να κρατά καθόλη τη διάρκεια της στέψης.
Ο Καρλομάν συνέχισε να είναι υποκλιμένος, καθώς ο Αρχιεπίσκοπος έκανε την εμφάνισή του και ξεκίνησε το μυστήριο. Μυστήριο που κράτησε αρκετές ώρες, μέχρι που ένας νεαρός πλησίασε τον Αρχιεπίσκοπο. Στα χέρια του κρατούσε το Βασιλικό Στέμμα, προστατευόμενο πάνω σε ένα κόκκινο μαξιλάρι. Ο νεαρός υποκλίθηκε μπροστά στον μελλοντικό Βασιλιά και τον Αρχιεπίσκοπο και ο τελευταίος έπιασε το στέμμα με τρεμαμενα χέρια.
Όταν το στέμμα άγγιξε το σκυμμένο κεφάλι του Καρλομάν εκείνος σηκώθηκε αργά και γύρισε με αργό βηματισμό να κοιτάξει το πλήθος που τον αποθέωνε με χειροκροτήματα.
Αρκετές ώρες είχαν περάσει από το επεισοδιακό αυτό πρωινό και ο Βασιλιάς, πλέον, περιπλανιόταν στους κήπους του παλατιού του,με το φεγγάρι οδηγό, όταν το βλέμμα του έπεσε πάνω στη μορφή της μέλλουσας γυναίκας του. Η ίδια καθόταν σε ένα μικρό παγκάκι στη συντροφιά ενός βιβλίου και από ότι φαίνεται δεν είχε καταλάβει την παρουσία του.
YOU ARE READING
Ο Θρόνος
Historical Fiction[Ολοκληρωμένη] Δύο πρίγκιπες, ένας γάμος και μία δολοφονία. Όλοι επιθυμούν τον πολυπόθητο θρόνο ένας όμως θα είναι αυτός που θα φορέσει το στέμμα. Τα περισσότερα πρόσωπα της ιστορίας είναι πραγματικά τα γεγονότα όμως δεν αντιστοιχούν σε καμία περίπτ...