Κεφάλαιο XVI

65 6 3
                                    

Ο Καρλομάν βγήκε από την αίθουσα συνεδριάσεων αναστατωμένος. Ο ένοχος για την δολοφονία του πατέρα του δεν είχε βρεθεί ακόμη και η υπηρέτρια που είχε φέρει το τσάι του Βασιλιά το βράδυ του θανάτου του δεν μπορούσε να βοηθήσει ιδιαίτερα. Εκτός των παραπάνω οι Βίκινγκς εξακολουθούσαν να επιτίθονται στη Βόρεια Γαλλία και ο Βασιλιάς του Ουέσσεξ να προσπαθεί να επιτύχει τη συμμαχία των δύο χωρών. Πλέον η αγανάκτηση του πρίγκιπα είχε ξεπεράσει τα όρια που μπορούσε να αντέξει και ο ξάδερφος του έκανε την εμφάνισή του βελτιώνοντας φυσικά την κατάσταση.

<<Μεγαλειότατε, άκουσα από τους συμβούλους σας πως δυσκολεύεστε να ανακαλύψετε τον ένοχο για εκείνη την αποτρόπαια πράξη. Ελπίζω να βρεθεί σύντομα για να αποδοθεί η δικαιοσύνη.>> αναφώνησε όταν έφτασε κοντά του ο Κάρολος και άρχισε να περπατά με παρόμοιο βήμα δίπλα στον πρίγκιπα. Ο τελευταίος δεν είχε την αντοχή να ασχοληθεί με ένα τόσο ενοχλητικό για εκείνον πρόσωπο, αρκετοί όμως θάνατοι είχαν πραγματοποιηθεί τις τελευταίες ημέρες.

<<Ακόμη δεν μπορώ να φανταστώ πως ο αγαπημένος μου θείος είχε εχθρούς. Ήταν τόσο αξιαγάπητος και καλός με όλους που το καθιστά αδύνατον.>> πήρε για άλλη μια φορά τον λόγο αφού δεν έβλεπε ανταπόκριση.

<<Βασιλιάς ήταν Κάρολε για όνομα του Θεού. Εάν δεν είχε εκείνος εχθρούς τότε ποιος θα είχε; >> αγανακτησμένος πλέον γύρισε να κοιτάξει τον ξάδερφό του με το παγερό του βλέμμα. <<Όσων αφορά τον ένοχο. Μην ανησυχείς εγώ ο ίδιος, πλέον, ανέλαβα την αναζήτηση του και να είσαι σίγουρος πως θα βρεθεί και θα πληρώσει ανάλογα.>> συνέχισαν την πορεία τους κάτω από τον ζεστό ήλιο, μα ο Κάρολος δεν έλεγε να αφήσει την συζήτηση και βρήκε μάλιστα την κατάλληλη πρόφαση όταν διέκριναν στους όμορφους κήπους του παλατιού τις νεαρές δεσποινίδες που ήταν υποψήφιες σύζυγοι του πρίγκιπα.

Η Λάουρα, η ξανθιά οπτασία αλλιώς, συζητούσε με φοβερό ενθουσιασμό για τα μεταξωτά ρούχα που οι γονείς της είχαν φροντίσει να την προμηθεύσουν πριν έρθει στο παλάτι. Μετάξια και υφάσματα υψηλής ποιότητας από όλες τις περιοχές της Ευρώπης. Από το αυστηρό στυλ της Γερμανίας μέχρι και το διάσημο και καλόγουστο σχέδιο της Αρχαίας Ελλάδας. Ήταν τόσο ενθουσιασμένη που οι δύο κύριοι την άκουγαν πεντακάθαρα από την απόσταση όπου βρίσκονταν.

Απέναντι από την ενθουσιασμένη δεσποινίδα στεκόταν η Ροσαλία, η κοπέλα με το ροδαλό πρόσωπο. Η κοπέλα, η οποία εάν αμταγωνιζόταν τις άλλες δύο μόνο με την ομορφιά της δεν θα υπήρχε αμφιβολία πως θα κέρδιζε την καρδιά του πρίγκιπα. Ήταν κόρη λόρδου και οι τρόποι της ήταν αντίστοιχοι, όμως νοητικά υστερούσε με τις άλλες δύο υποψήφιες για αυτό και άκουγε τόσο προσηλωμένη τα κατορθώματα της Λάουρα.

Όσων αφορά την Ελίσα, εκείνη καθόταν λίγα μέτρα μακριά τους σε ένα μικρό παγκάκι απολαμβάνοντας την συντροφιά του βιβλίου της. Ήταν ένα βιβλίο που κατέγραφε την ιστορία της Γαλλίας αιώνες πριν και είχε προσεγγίσει το ενδιαφέρον της από τη στιγμή που πάτησε το πόδι της στην βιβλιοθήκη του παλατιού. Ήταν ιδιαίτερα απόμακρη από τις υπόλοιπες δύο δεσποινίδες, καθώς απέφευγε τη συναναστροφή μαζί τους.

<<Πάντως ξάδερφε σε συγχαίρω για την επιλογή σου. Η Ελίσα πέρα από την ιδιαιτέρως εντυπωσιακή εμφάνιση έχει μάθει στις δυσκολίες, διαθέτοντας οξεία και λογική σκέψη, θα μπορεί, έτσι, να ανταπεξέλθει στις ευθύνες που φέρει μια Βασίλισσα.>> διαπίστωσε ο ξάδερφος και δέχθηκε ένα ψυχρό βλέμμα από τον Καρλομάν.

<<Έχεις έρθει σε επαφή με τις υποψήφιες;>>

<<Ω μα φυσικά! Εγώ και η Ελίσα είχαμε μια ευχάριστη συζήτηση σήμερα το πρωί. Η ίδια κατευθυνόταν στη βιβλιοθήκη. Εάν δεν είναι αυτό πρότυπο γυναίκας τότε τι είναι;>> είπε πειρακτικά, μα ήταν ο μόνος που γέλασε. <<Βέβαια δεν αρκέστηκα μόνο στη σύντομη συζήτησή μας. Αντιθέτως έψαξα για εκείνη μιας και είναι η νεαρή που γνωρίζουμε λιγότερα για την οικογένειά της. Θέλεις να μάθεις τι ανακάλυψα;>> ρώτησε ο Κάρολος μα ο πρίγκιπας δεν του απάντησε και αύξησε το βηματισμό του. Άλλωστε είχε υποχρεώσεις δεν μπορούσε να ασχοληθεί όλη την ημέρα με τα παιχνίδια του Καρόλου.

<<Δεν πειράζει που δεν απαντάς. Εγώ σαν σωστός ξάδερφος οφείλω να σε ενημερώσω.>> αναφώνησε τρέχοντας για να τον προφτάσει. <<Η δεσποινίς Ελίσα είναι μοναχοκόρη, καθώς έχασε τον πατέρα της σε μικρή ηλικία. Μια πονεμένη ιστορία που οδήγησε τη μητέρα της σε αναπηρία. Είναι θαύμα μάλιστα που ζει η μητέρα της. Έτσι η νεαρή αφιέρωσε τα χρόνια της ζωής της για να συντηρήσει την μητέρα της. Βέβαια, πληροφορήθηκα ότι πίσω στην πόλη υπάρχει και ένα φλερτ της νεαρής, το οποίο φυσικά και θα άφησε πίσω της όταν έμαθε πως είχε την πιθανότητα να κερδίσει την καρδιά του μελλοντικού Βασιλιά.>>

Ο πρίγκιπας σταμάτησε απότομα το βηματισμό του και τον κοίταξε φανερά θυμωμένος <<Κάρολε σε ευχαριστώ πολύ για την ψυχαγωγία που θέλεις να μου προσφέρεις μα σε παρακαλώ πολύ δώσε ένα τέλος σε αυτή τη συζήτηση. Έχω σοβαρές υποχρεώσεις και δεν διαθέτω χρόνο για φήμες που διαδίδονται ανάμεσα στους υπηρέτες του παλατιού.>> ο Κάρολος κοντοστάθηκε και το μόνο που είχε να πει ήταν το εξής :

<<Δικαίωμα σου να πιστεύεις ό,τι εσύ θέλεις, όμως ελπίζω με την επιλογή να την κρατήσεις κοντά σου να μην της στερήσεις τα αγαπημένα της πρόσωπα.>>

Ο ΘρόνοςWhere stories live. Discover now