Ο ήλιος μόλις είχε κάνει την εμφάνισή του και το φως του άγγιζε ελαφρά το γυμνό δέρμα του λαιμού της. Ο ύπνος της ήταν γλυκός παρόλο που τα γεγονότα στο παλάτι δεν προσέφεραν σε κανέναν ευχαρίστηση. Η σκέψη της συζήτησης που επικράτησε ανάμεσα σε εκείνη και τον πρίγκιπα Καρλομάν την προηγούμενη νύχτα την έκανε να αφεθεί στην αγκαλιά του Μορφέα με ευκολία. Πλέον είχε αρχίσει να πείθεται πως η πιθανότητα να γίνει γυναίκα του δεν είναι τόσο οδυνηρή. Ναι μεν θα πρέπει να βρει έναν τρόπο για να φροντίζει την μητέρα της και οι ευθύνες είναι μεγάλες, όμως ο πρίγκιπας είχε αποδειχθεί εντελώς διαφορετικός από αυτό που προβάλει στον κόσμο. Μπορεί να θέλει να δείχνει σκληρός και αγέρωχος, εκείνη όμως είδε μια πληγωμένη ψυχή στα μάτια του και αυτό την έκανε να τον συμπαθήσει λίγο περισσότερο.
Ένας δυνατός χτύπος στην πόρτα της κάμαράς της διέκοψε τα γλυκά της όνειρα. Τα μάτια της άνοιξαν με δυσκολία και αρχικά δεν μετακινήθηκε νομίζοντας πως επρόκειτο για την Εμμα. Οταν, όμως, συνειδητοποίησε πως για αρκετά λεπτά κάνεις δεν άνοιγε την πόρτα σηκώθηκε και την πλησίασε διστακτικά. Κανείς δεν βρισκόταν πίσω από την πόρτα πέρα από ένα σφραγισμένο γράμμα και ένα τριαντάφυλλο, ένα αλλιώτικο τριαντάφυλλο. Ήταν φτιαγμένο από λευκό χαρτί, σύμβολο των λευκών τριαντάφυλλων που αγαπούσε τόσο πολύ. Τυλίχθηκε καλύτερα με τη νυχτικιά της και πήρε το χαρτί με το τριαντάφυλλο στα χέρια της. Αφού έκλεισε την πόρτα, κάθισε στο κρεβάτι της και χωρίς καθυστέρηση άνοιξε το γράμμα :
Αγαπητή Ελίσα
Η συζήτηση που είχαμε την προηγούμενη νύχτα μου προξένησε ευχάριστα συναισθήματα. Σέβομαι και κρίνω ορθή την απόφασή σας να φύγετε, καθώς κρίνατε περασμένη την ώρα και εάν κάποιο μέλος του παλατιού μας συναντούσε η αλήθεια είναι πως θα προέκυπτε μεγάλο πρόβλημα. Δεν θα σας κρύψω, όμως, πως εάν περνούσε από το χέρι μου θα περνούσα όλο το βράδυ συζητώντας μαζί σας. Η λογική σας σκέψη με έκανε να κατανοήσω ορισμένα πράγματα για τον εαυτό μου και ένοιωσα ιδιαίτερα ήρεμος στη συνέχεια. Ελπίζω να επαναληφθεί σύντομα με πρόφαση πιο ευχάριστες καταστάσεις.
Υ. Γ. Όταν βρισκόμασταν μπροστά από τα λευκά τριαντάφυλλα ήθελα να κόψω ένα και να σας το χαρίσω. Όμως αυτό θα ήταν αφελές, καθώς θα του έκοβα τη ζωή. Για αυτό συγχωρέστε με για την παιδική αυτή κατασκευή, αλλά ένα χάρτινο τριαντάφυλλο θα είναι το μόνο που θα μπορέσω να σας δωρίσω προς το παρόν.
DU LIEST GERADE
Ο Θρόνος
Historische Romane[Ολοκληρωμένη] Δύο πρίγκιπες, ένας γάμος και μία δολοφονία. Όλοι επιθυμούν τον πολυπόθητο θρόνο ένας όμως θα είναι αυτός που θα φορέσει το στέμμα. Τα περισσότερα πρόσωπα της ιστορίας είναι πραγματικά τα γεγονότα όμως δεν αντιστοιχούν σε καμία περίπτ...