24.Bölüm 💜

1.5K 117 19
                                    

Medya; Elu 💙💙💙

İyi okumalar 💜

Önceki bölümü atlamayın lütfen...

1 hafta sonra
Oğuz, sandalyesini kullanmıyordu artık eskisi kadar. Çünkü doktor, kaslarının iyileştiğini ve yavaş yavaş yürümeye başlayacağının müjdesini vermişti aileye. Koltuk değnekleriyle ve Onur'un yardımlarıyla daha da kolaylaşıyordu hayatı.

Onur, içindeki korkuyu aşmıştı ve sevgilisinin mutluluğuna ortak oluyordu. Kış mevsimi iyice kendini göstermeye başlamış, kar yağıyordu ve iki genç, Oğuz'un odasında, büyük penceredeki perdeleri açmış, ellerindeki sıcak kahve kupalarıyla, lapa lapa yağan karı izliyorlardı. Oğuz, ayaklarını uzatmış, Onur ise bağdaş kurmuştu. Oğuz'un başı, Onur'un omuzunda duruyordu ve arka fonda romantik bir müzik vardı. Öyle güzel bir ortamdı ki, bu anda kalmak istiyorlardı ömür boyu.

"Benimle yaşamak ister misin?" diye sordu Oğuz, başı Onur'un omuzunda dururken. Onur ani gelen soruyla şaşırsa da cevap verdi sevgilisine.

"Hayatta hiçbirşeyi bu kadar istemiyorum." dedi. Oğuz yüzünde oluşan gülümsemeyle araladı dudaklarını.

"Tamam o zaman. Ben yürümeye başlayınca benim evimde kalalım. Birlikte yasayalım." dedi. Onur, Oğuz'un bir evi olduğu bilmiyordu. Afallamıştı.

"Evin olduğunu bilmiyordum hayatım." dedi elindeki kupayı kenara bırakırken.

"Babam doğumgünümde almıştı. Ama fazla kalmadım orada. Kendi zevkime göre dayayıp döşemiştim ama bu kaza olayı herşeyi berbat etti." dedi. Birkaç saniye sonra tekrar konuştu. "Aslında artık eskisi kadar üzülmüyorum bu duruma." dedi.

"Hangi duruma sevgilim?" dedi Onur sevgilisini kolunun altına alıp iyice sararken.

"Kaza olmasına ve bu duruma işte. Eğer bacaklarım tutsaydı seninle karşılaşamayacaktım belki de. Belki de sokakta yürürken birbirimizin yanından geçecektik öylesine, varlığımızdan bihaber." dedi.

"Haklısın sevgilim. Belki de ben seni tanıyamayacaktım hiç. Böylesi daha hayırlı olmuştur belki?" dedi ve sevgilisinin saçlarının arasına öpücük kondurdu. Oğuz, elini sevgilisinin eline kenetledi ve üstüne öpücük kondurdu.

"Hayatımdaki bütün şansımı, seni bularak harcadım galiba ben." dedi yüzündeki gülümsemeyle sevgilisine bakıp. Onur da bakışlarına karşılık verdi ve gülümseyerek konuştu.

"Sanırım ben de." diye fısıldadı ve iki gencin dudakları buluştu. O kadar kopmuşlardı ki dünyadan, kapının açıldığını duymamışlardı bile...

Anlık gelen ilhamla yazıldı.

Bu arada, sizce odaya giren kim?

Yorumlarınızı bekliyorum 🙏🏻

Sizleri seviyorum 🌸

SEV YETER (BxB)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin