İyi okumalar 💜
Önceki bölümü atlamayın lütfen...
1 ay sonra
Oğuz, artık iyice yürümeye başlamıştı. Değnekleri de, sandalyeyi de kullanmasına gerek kalmamıştı. Babası da, annesi gibi güzel karşılamıştı ilişkisini. Ayrı eve çıkmışlardı. Oğuz'un evinde yaşıyorlardı. Oğuz yürümeye başladığından beri sürekli geziyorlardı. Yürümeyi özlemişti Oğuz. Yürüyemediği iki senenin acısını çıkarmak istiyordu sanki.Deniz kenarında, Onur'la birlikte elele yürüyorlardı günbatımında. Diğer ellerinde ayakkabıları vardı. Denizin dalgaları, ayaklarına çarpıp geri gidiyordu ve tekrarlanıyordu aynı döngü. Oğuz, dalgaları hissetdikçe mutlu oluyordu. Hissetmenin ne kadar güzel bir şey olduğunu daha iyi anlıyordu.
"O kadar özlemişim ki deniz kenarında yürümeyi. Dalgaların tenime çarpmasını bile özlemişim." dedi gülümseyerek.
"Özlediğin ne varsa, beraber yapacağız sevgilim." dedi Onur. Oğuz mutlulukla baktı sevgilisinin gözlerine.
"Her şeyi mi?" diye sordu çocuk heyecanıyla. Onur gülümseyerek cevap verdi sevgilisine.
"Her şeyi." dedi. Oğuz, Onur'a bakarak konuşmaya başladı.
"Bak ne diyeceğim? Girişte bisikletler vardı. Bisiklete binelim mi?" dedi heyecanla.
"Doktor, henüz yeni yürüdüğün için bacaklarını fazla zorlamamanı söylemişti." dedi Onur.
"O zaman sen sürersin ben arkanda otururum. Olmaz mı?" diye sordu tatlı bir şekilde. Onur hayır diyemeyecekti bu tatlılığa.
"Sana asla hayır diyemem. Hadi bakalım önce ayaklarımızı kurutalım. Hava da esiyor. Hasta olmayalım." dedi ve kumsalda işlerini hallettikten sonra, bisikletlerin olduğu yöne yürüdüler. Onur gişede para öderken, Oğuz bisiklet seçiyordu. Onur parayı ödeyip Oğuz'un yanına gitti. Oğuz, seçtiği bisikleti gösterdi.
"Bunu seçtim. Hem arkana da oturabilirim burada yer var." dedi. Onur başıyla onayladı.
"Hadi bakalım küçük prens. Atlayın arkama." dedi ve bisikletin selesine oturdu. "Hazır mısınız lordum?" diye sordu. Oğuz güldü ve ellerini Onur'un beline sardı.
"Hazırım şövalyem. Gidebiliriz." dedi Onur küçük bir kahkaha attı ve pedalları çevirmeye başladı.
İki sevgili, yüzlerinden, gözlerine yansıyan mutlulukla bisiklet yolunda geziyorlardı. Aşklarını diledikleri gibi özgürce yaşıyorlardı. Kalplerinde birbirlerine karşı aşk olduğu sürece hiçbir şeyin önemi yoktu onlar için.
Yaa çok soft oldum bu bölümü yazarken 😍🥺
Final is coming...
Yorumlarınızı bekliyorum 🤗
Sizleri seviyorum 💙
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SEV YETER (BxB)
RomanceOğuz, trajik bir kaza sonucunda, tekerlekli sandalyeye mahkum olur. Ona yardımcı olmak için, Onur eve gelir ve bu iki genç, farkında bile olmadan, birbirlerine kapılırlar... İki erkeğin aşkını konu almaktadır. Ona göre gelin ve okuyun. 23.09.2020-10...